sestdiena, 2011. gada 1. janvāris

Kas jauns?

Sveicu Jaunā gadā, novēlu veiksmi un izturību. Ceru, ka liela daļa jau pamodusies - pat es esmu klāt. :)

Ārā ir tik neprātīgi skaists, balts laiks, bet nedaudz baidot tikt ieputināta. :D Dzirdēju, ka elektrības nav ap 50 000 mājsaimniecību! Un Jums? Ceru saglabāt elektrību vismaz šodien. :)

Jaunajā gadā droši vien jāskatās jaunā Intrigantes sezona, kuru tik ļoti gaidu. Ja nemaldos, to varēsim skatīties jau no 5.janvāra, katru trešdienu uzreiz pēc Mājokļa jautājuma. Iedomājos Intriganti (Gossip Girl) un prātā jau skan:
Hi, I'm Chuck Bass.
Lai nu kā, katram taču ir kaut kas, ko gaidat ar nepacietību. Nu, piemēram, vasaru, labu laiku, kādu ceļojumu u.t.t., bet ceru, ka neviens vēl negaida skolu un iešanu darbā, jo šodien un noteikti rīt, visiem parastiem cilvēkiem, ceru, ir brīvdienas.
Lai nu kā, šodien ir vēl mazāk darāmā kā pagājušā gada pēdējajā dienā. Ārā putina, saulīte nespīd (pie velna, kad es pēdējo reizi redzēju sauli?), un man nav ne jausmas, cik ārā grādu.
Cik Jums grādu no vakardienas jeb šodienas nakts? :) Cikos aizgājāt gulēt?

Nu ko, pa TV neko īpaši sakarīgu nerāda. Tie, kam nav elektrība, neko nezaudē.

Jāsāk sastādīt darāmo dabriņu saraksts, bet es jau noteikti neesmu tā, kas spēs tik burvīgā laikā pārvarēt slinkumu. 

Nu jā, baudot pavisam maz sniega un baltuma...

xoxo
anetteket.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru