sestdiena, 2012. gada 12. maijs

Valentine.

Sveiki! Pienākusi lietaina + saulaina dieniņa, kura pilna ar pārsteigumiem un pozitīvisma. Un vēl tikai drusku līdz vasarai!

Vakar O!Kartes Skatuve finālā triumfēja Mārtiņš Ruskis - izcili skaistās un zemās balss īpašnieks. Superfinālā viņš cīnījās ar Martu Ritovu, bet trešo vietu ieguva Sabīne Berezina.

Šodien Latvijas izlase Pasaules hokeja čempionātā zaudēja Norvēģijas izlasei ar rezultātu 3:0. Pie pirmajiem vārtiem gan lielā mērā vainīgi bija paši latvieši. Labākā spēlētāja tituls - Krišjānis Rēdlihs.

23. maijā Latvijas Nacionālajā teātrī tiks piedzīvota pirmizrāde lugai Galvas maiņa. Režisore būs Inese Mičule, bet lomas atveidos Ainārs Ančevskis un Ivars Kļavinskis.

Bildes.



 Kas ir laime, ja nedzīvo šodienai?


 Tavs smaids, tava smarža, tavas acis - ja tās nav narkotikas, tad par citām es nemaz negribu dzirdēt.


 It kā mani kaut drusciņ uztrauktu tas, ko par mani domā - ka izniekoju laiku, daru trakas lietas, man vajadzēs nožēlot... Rīt var nebūt nekā, tāpēc uzskatu, ka tagad man ir viss.


 Mēness ir vislabākais melis - mēs sakām, ka tas spīd, bet patiesībā tā nav. Tāpat kā tu ar saviem melīgajiem smaidiem.


 Debesis ir tikai mākoņi un gaiss.


 Saule nāk un izlej par mums savu gaismu, mēs to aptraipām, tad tā atkal slēpjas. Un tā vienmēr.


 Asaras ir slapji kliedzieni.


 Tikai visgodīgākais cilvēks savā fotogrāfijā redz sevi.


Laime ir tie nedaudzie brīži, kad tu necenties būs laimīgs.

Jauku vakaru un nākamās dienas!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru