ceturtdiena, 2012. gada 19. aprīlis

Charlie Brown.

Sveiki! Šīs nedēļas ceturtā diena ir klāt! Vēl tikai drusku līdz neierobežotai un jaukai vasarai, kurā man būs dots gandrīz neierobežots laiks atpūtai, priekam un relaksācijai...

Jaunajā Vilnī Latviju pārstāvēs vokālā grupa Framest. Viņi par šo iespēju ir sajūsmā. Grupā ir pieci dalībnieki, visi absolvējuši Rīgas Doma kora skolu.

Runājot par Jauno Vilni 2012 - tā laikā Latvijā uzstāsies tādas zvaigznes kā Džordžs Bensons, kanādiešu dziedātāja Nellija Furtado un Toms Džonss. Tātad arī šogad pasākums būs krāšņs.

Šova O!Kartes Skatuve perspektīvā dalībniece Antra Stafecka pametusi šovu. Par iemeslu tam ir dziedātājās veselības problēmas. Ceram uz talantīgās mākslinieces drīzu atgriešanos!

Bildes.



 Nežēlība ir kā auglis bez kodoliņa.


 Dārgs ir tas cilvēks, kura sirds pat bagātākajam nav nopērkama.


 Ģenialitātes ceļa stāv nevis akmeņi, bet cukura kalni.


 Arī uzzīmēta īstenība ir patiesa.


 -Viņš šodien paskatījās man acīs un teica, ka redz manu sirdi.


 Dvēseles radinieki nedrīkst būt cienīti mazākā mērā nekā onkuļi un tantes.


 Kad Tu ieskaties man acīs, es apzinos, ka viss ir tā vērts. Katrs solis, par kuru es cīnos šajā purvā, ir veltīts Tev.


 Maciņa biezums uz skapja platība neliecina par pelēkas vielas biezumu un dvēseles platību.


Tu esi mana kokosrieksta čaula aukstā ziemas dienā.

Veiksmi! Neaizmirstam par talku sestdien!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru