sestdiena, 2012. gada 21. aprīlis

What's A Girl To Do.

Sveiki! Kā Jums šodien talkojās? Vai ir labi? Es ceru, ka tā, jo šī diena bija viena no piedzīvojumiem un atklājumiem bagātākajām pēdējā laikā!

Šodien Latvijas izlase hokejā ar rezultātu 1:0 apspēlēja Krievijas izlasi. Vārtus Latvijas izlases labā guva Gints Meija.

Vakar šovā O!Kartes Skatuve uzvarēja Jānis Buķelis, kurš tikai šonedēļ pēc izbalsošanas ieguva iespēju atgriezties šova telpās. Uz izbalsošanas sola šonedēļ sēdēs Sandija Vīgante un Kristīne Šomase.

Drīzumā tiks izsludināts jauns projektu konkurss, kuram 200 tūkstošus latu atvēlējis Rīgas filmu fonds. Šajā projektā pierādīts tas, ka mūsu filmu veidotāji arī var būt labā līmenī.

Bildes.



 Vislielākajā mērā jau mēs piedzimstam, lai nomirtu.


 Ja tukši vārdi bija tas, ko tu vēlies, tad nevajag raudāt.
Tu izvēlējies.


 Mīlestība.


 Es nesaprotu jēdzienu draugs.


 Ja tu mani nepazīsti, nerunā.
Ja tu ar mani vari labi sadzīvot, neaprunā.


 Atceries. Pasaule ir APBRĪNOJAMA, un tu esi niecība tajā. Nepiedrazo, jo tas neko nemainīs.


 Lai kādu apprecētu, no sākuma appreci pats sevi.


 Man ar tevi reizēm nāvīgi salst, bet bez tevis es vienkārši apledoju.


 Mīlestība.


Ja tīģeris ir spēks, tad trusis ir bezbailība no eksistences blakus spēkam.

Jauku šo nedēļas nogali!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru