sestdiena, 2012. gada 17. marts

Freak Out.

Sveiki! Ceru, ka esat priecīgi par jauko sestdienas rītu un jums nekur nav jāskrien. Mans pavasara brīvlaiks tuvojas beigām, tomēr prieks par šo nedēļu ir neviltots. :)

Vakar šovā OKartes Skatuve uzvarēja Mārtiņš Ruskis, aiz sevis atstājot Antru, kura uzvarējusi jau vairākkārt, un Sabīni. Pēdējās divās vietās palika Kašers un Oskars, tātad viņi cīnīsies par palikšanu šovā.

Latvijas eirodziesmai Beautiful Song, ko izpilda Anmary, tapis savs videoklips. To režisējusi Aija Strazdiņa. Klipu var noskatīties šeit.

Arestēts amerikāņu aktieris Džordžs Klūnijs un viņa tēvs. Arestam par iemeslu bijis viņu protests pie Sudānas vēstniecības, jo Sudānā tiekot smagi pārkāptas cilvēku tiesības. Pavisam drīz gan viņi jau tika atbrīvoti.

Bildes.


 Vismazākie nieki = Lielākie prieki.


 Noņemiet no cilvēku sejām virsrakstus.


 Esi kā zieds - skaists ar citiem, skaists viens un beigās skaisti novītis.


 Ja mums visiem nepietiek vietas starp debesīm,
Vai mēs sarūmēsimies debesīs?


 Esmu pazaudējusi sevi, meklējusi, bijusi izmisusi. Bet tu zini ko? Pēc visa šī es atkal esmu stipra. Vēl stiprāka.


 Mūžība ir īss laiks, ja pavadi ar kādu, ko no sirds mīli.


 Kad mums visiem būs palicis pliks nekas, mēs beidzot novērtēsim to, ka esam viens otram.


 Arī slaveniem cilvēkiem sāp. Arī slaveni cilvēki priecājas. Jo reiz mēs visi esam mazi un pelēki.


 Bēdas nevar noslīcināt. Esmu to mēģinājusi. Bēdas nevar sašķaidīt, kā sevi. Ar bēdām ir jātiek galā. Un tas ir vēl bēdīgāk.


Dažreiz paliek bail, atskatoties uz to, cik vāja esmu bijusi.

Vēlu jums no sirds izdevušos nedēļas nogali!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru