svētdiena, 2012. gada 11. marts

Losing Grip.

Sveiki! Sveicu jūs jau gandrīz marta vidū! Nu jā, laiks tiešām sasodīti ātri skrien... Vēl tikko taču bija Jaunais gads, bet nu jau klāt pavasaris. Atliek cerēt, ka drīz pienāks arī jauka vasariņa. :)

Šovu OKartes Skatuve šonedēļ nācās pamest Rikardionam. Izbalsošanas solā šonedēļ nācās sēdēt viņam ar Kristīni Šomasi. Rikardiona vietā OKartes Skatuve pievienojās Liene Brikouska.

Vakar Rīgas Dinamo ar rezultātu 0:2 piekāpās Ņižņijnovgorodas Torpedo, tātad mūsējiem sezona ir beigusies. Atgādinu, ka šajā play-off mūsējie pret Torpedo spēlēja veselas septiņas reizes.

No šī gada 15. maija Latvijas Nacionālajā vēstures muzejā būs aplūkojama izstāde 17. - 18.gs vēsturiskais portrets no Latvijas Nacionālā vēstures muzeja krājuma. Izstādi veidojusi Anita Meinarde.

Bildes.


 Tev es novēlo to labāko (godīgu atmaksu) - lai viņa tevi salauž tā, kā tu salauzi mani.


 Izgaršo pasauli.


 Naktīs, lai gan tās ir tumšas, viss redzams skaistāks.


 Skaistu cilvēku sodība - viņos redz tikai skaistumu, nevis prātu.


 Piedzīvojumi mūs gaida aiz katra stūra. Jāprot ļauties.


 Es mēģināju būt kāds cits. Bet tev tik un tā nebija labi. Un nu man neesi pat tu, kā arī es vairs nezinu, kas esmu es pati.


 Tu mani nogalini. Varbūt vienkārši pasaki, ko tu vēlies?


 Man patīk viss, kas man kaitē.


 Jūra nesniedz atbildes, tā tikai mierina.


 Mēs katrs esam maziņš izlēcējs savā īpašajā veidā. Tas ir mūsu pluss.


I made this.. :)

Veiksmīgu šo svētdienu! :)

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru