ceturtdiena, 2012. gada 15. marts

I Don't Have To Try.

Sveiki! Nu ko, šī nedēļas ceturtā diena jau klāt. Neesmu gan pārsteigta, ka brīvlaiks iet tik ātri. Bet gribētos gan ilgāk izbaudīt brīvību... :)

Latviešu filmu Kolka Cool izdos arī DVD formātā. Tas tiks darīts, lai nodrošinātu iespēju sūtīt filmu uz dažādiem filmu festivāliem, bet filmu vēl digitālā formātā iegādāties nevarēs.

Šogad rokfestivāls Pīlādzis notiks 29. un 30. jūlijā. Rokfestivāls norisināsies Sporta un Atpūtas parkā Pīlādžu mototrase. Jau drīz paziņos arī māksliniekus, kas šogad uzstāsies Pīlādzī.

Krievijas kanāls MTV paziņojis, ka Jaunā viļņa vadītājs Sergejs Lazarevs esot gejs. Lai gan viņš jau četrus gadus tiekas ar Ļeru Kudrjacevu, daudzi vēl aizvien netic viņu attiecību īstumam. Tomēr, kamdēļ cilvēkiem tik ļoti interesē Lazareva orientācija?

Bildes.


Redzēt cilvēkus sev apkārt nav māksla. Grūtāk ir viņos ieskatīties.



 Esmu tikai es. Nevaru būt tavs ideālais priekšstats par cilvēku. Vienkārši jāatzīst - es nederu.


 Kaķa dzīve ir viegla - izskatīties apmierinātam un ignorēt visu sev apkārt.


 Kāda jēga smagi strādāt, ja tev nepatīk? Ieliec darbu tajā, ko mīli, un panākumi neizpaliks.


 Mans mērķis nav dzīvot mūžīgi.
Mans mērķis ir radīt ko tādu, kas dzīvos.


 Nestāsti man, ka tu nespēj radīt neko tādu, ko mīli. Nestāsti, ka nevari atrast savu sapņu ceļu. Nestāsti.


 Nejauc dzīvi ar mūžību. Mūžība ir taisne, kurai nav beigu. Dzīve ir nogrieznis uz tās. (Un tu nezini, kur beidzas tavējais, tāpēc nedzīvo tā, it kā dota mūžība!)


 Tevi neuztrauc nekas - stress, bīstamība, citu nepatika - ja tu dzīvo kaut kā dēļ un nomirsti sava mērķa vārdā.


 Skaisti sīkumi ir labāki nekā lielas, bet nepilnīgas lietas.


Saproti... Tu nekad nebūsi perfekts. Ja kāds spētu būt perfekts, pasaule apstātos. Un pasaule griežas tikai tādēļ, lai mums būtu kur tiekties.

Foršu un jautru dieniņu jums!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru