svētdiena, 2011. gada 25. septembris

Renegade.

Sveiki! Nē, nu nav tas iespējams, ka arī šī nedēļas nogale jau iet uz beigām... Tikko vēl sākās un jau rīt atkal jāiet uz skolu. Ja skolas dienas paietu tikpat ātri...


Šodien F1 pasaules čempionāta posmā Singapūrā nepārspēts palika vācietis Sebastjans Fetels, kurš bija čempions arī pagājušajā gadā. Fetelam vajadzīgs dabūt vēl tikai vienu punktu, lai atkārtoti kļūtu par sezonas līderi.

Mūsu prezidents Andris Bērziņš, stājoties amatā, sācis pilnveidot savas angļu valodas prasmes. Viņš nevēlas pieļaut savu kolēģu kļūdas. Labs mērķis - angļu valoda prezidentam noteikti noderēs.

Seriāla Nozieguma skelets aktrise Emīlija Dešanela laidusi pasaulē puisīti Henriju, kurš ir viņas pirmais bērniņš. Aktrise jau kādu laiku ir vegāne, arī visu grūtniecības laiku viņa pie vegānisma stingri pieturējusies.

Bildes.


 Dzīve ir īsa, bet tās slava var būt mūžīga.


 Dzīvot skaisti nozīmē dzīvot tieši tā kā tev patīk.


 Kļūsti vecāks, bet ne gudrāks.


 Pārdomā labos brīžus. Nedomā par sliktajiem. Skaties savā spožajā nākotnē.


 Tie, kuri nedomā ko runā, visātrāk skrien. Vai arī viņiem ir viscietākās galvas.


 Es kritu un mani vienmēr noķēra. Tagad es atkal krītu, bet man nav ne jausmas, kur es piezemēšos.


 Neklusē. Nav nekā sāpīgāka.


 Tu guli un starp mums guļ tālums. / V.Belševica


 Dažreiz es atskatoties saprotu, cik reizēm esmu bijusi stipra.


 Es esmu pazaudējusi daudz lietu. Bet visvairāk man pietrūkst prāts.


 Draugi ne vienmēr spēs palīdzēt. Ienaidnieki ne vienmēr tevi nodos.


 Tā sajūta, kad kāds svarīgs cilvēks vairs nav tev blakus, un tu domā - kā būtu, ja būtu...


 Labāk sapņot un nepiepildīt savus sapņus nekā nesapņot un ienīst savu dzīvi.


 Tie, kuri saka, ka dzīvo taupīgi, parasti ir tie, kuriem patiesībā pieder vairāk naudas nekā pārējiem.


Draudzība - to pārraujot, tev būs grūti to atkal sasiet. Bet, sasienot to, vienmēr paliks mezgls.

Nu ko... Lielisku nedēļas noslēgumu un jaunās nedēļas sākumu!

xoxo
anetteket 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru