piektdiena, 2011. gada 9. septembris

Titanium.

Sveiki! Beidzot, beidzot klāt ir piektdiena. Šis vakars bija tiešām neticami saulains. Nedēļas nogale sāksies jau tūlīt, bet pagaidām...

LNT jaunajā sezonā sagatavojuši vēl vienu pārsteigumu - jaunu seriālu Tikai nesaki man Bizu. Seriālu varēsim skatīties no 21.septembra, trešdienās, 21.05.

Lauris Reiniks un Aleksandra Kurusova debitējuši Lietuvas deju šovā Dejo ar mani. Skatītāji šo pāri iebalsojuši pirmajā vietā, bet žūrija bijusi nejauka - izteikusi asu kritiku, par ko bija pārsteigti pārējie šova dalībnieki.

Lady GaGa žurnālam Harper's Bazaar pozējusi bez kosmētikas. Viņa saka, ka šāds solis ir grūtāks nekā pozēšana kailai. Bet ar grimu vai bez ikdienā - tas viņu neuztrauc, jo galvenais, lai sirdī cilvēks ir labs.

Bildes.


 Es esmu pieļāvusi simtiem kļūdu, bet tavas pamācības pieņemšu tikai tad, kad vairs nekļūdīsies.


 Ja mīlēt, tas ir dot, ņemiet visu, ņemiet visu, kas man ir. / Musiqq - Miljonārs


 Novērtē to, kas tev pieder. Jo patiesībā tev nekas nepieder.
Mīli dzīvi, sapņo brīvi. Jo patiesībā dzīve ir īsa.


 Jebkurš mednieks ir arī medījums.


 Iztērē visu naudu, visu savu spēku, visu iedzīvi. Tikai netērē laiku.


 Tu kliedz to skaļi, bet es nedzridu ne vārda.
Es runāju skaļi, nepasaku daudz,
Esmu kritizēta, bet tavas lodes ir rikošeti.
Tu nošauj mani, bet es pieceļos. / Mary J Blige


 Es neesmu traks. Mana realitāte vienkārši atšķiras no tavējās.


 Ja kāds ir bijis pietiekami stiprs, lai salauztu tavu sirdi, kāds būs pietiekami stiprs, lai to salabotu.


 Ņem atpakaļ savu viltoto smaidu. Ja neesi vajadzīgs kā oriģināls, neesi vajadzīgs vispār.

Visi cilvēki, kuri tevi mīl un cenšas tevis dēļ, ir vērtīgāki, nekā tev šķiet. Novērtē viņus un nelaid prom.


 Veltījums Kārlim Skrastiņam.

Lai jums lieliska nedēļas nogale - superīgi pavadiet laiku!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru