sestdiena, 2011. gada 17. septembris

She Will.

Sveiki! Sestdiena ir klāt, tātad nedēļas nogale rit jau pilnā sparā. Un, protams, neaizmirstam aiziet uz vēlēšanām, bet nedomāju, ka kāds par to vēl nav dzirdējis... :)

Futbolistam Deividam Bekhemam arī ir vājās vietas. Viņš aizliedzis sievai pirkt kaķus, jo tie nes mājās nomedītās peles, savukārt Deivids ļoti baidās no pelēm. Arī slavenībām ir interesantas fobijas.

Žūrnāliste Ilze Nagle pametusi darbu LTV, kur vadījā De facto un Izvēlies nākotni! Ilze vēlas atrast jaunus izaicinājums. Ceru, ka viņai tas izdosies.

Latviešu grupa Musiqq kļuvuši par populāriem kāzu mūziķiem. Daudz jaunie pāri izvēlas tieši Musiqq mūziku kā pavadījumu lielās dienas svinībām. Tagad Emīls no Musiqq piedalās šovā Mūsu zelta dziesma, kurā vienā no priekšnesumiem uzstāsies arī ar Maratu.

Bildes.


 Mans neprāts ir mans spēks


Tu vari pavadīt ar mani kaut simts gadu, bet vienalga nepazīsi mani labāk, nekā es pati sevi pazīstu.


 Nekad nepārstāj darīt to, ko patiešām vēlies darīt. Tur, kur ir mīlestība un iedvesma, nekas nevar noiet greizi.


 Dzīve ir pirmā dāvana, mīlestība ir otrā, sapratne ir trešā.


 Ja tu spēj dot un negaidīt atpakaļ, dzīve nekad tevi neatstās vienu.


 Mīlestība, kuru mēs dodam, ir vienīgā mīlestība, kura mums pieder.


 Domā par iespēju dot nevis kā par pienākumu, bet kā par privilēģiju.


 Literatūre ir profesijā, kurā tev nemitīgi japierāda savs talants cilvēkiem, kuriem tāda nav.


 Rakstīšana ir vienīgā lieta, kuru darot es nevēlos būt neviens cits.


 Cilvēks kļūst vecs tad, kad sapņu vietu aizņem nožēla.


Mīli savā visu skaisto un vienkāršo. Nesarežģī neko, vienkārši esi laimīgs.

Lieliskas brīvdienas! Ceram, ka vēlēšanu rezultāti būs patīkami!

xoxo
anetteket 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru