piektdiena, 2011. gada 25. novembris

Es tusēju.

Sveiki! Beidzot klāt ir piektdienaaa! Priecājos, jo šo nedēļas nogali nevarēju sagaidīt jau no pirmdienas. Bet beidzot, beidzot tā ir klāt.

Latvijas Radio turpmāk tiks saukts par SuperFM. Tajā sāks skanēt ne tikai latviešu, bet arī ārzemju dziesmas. Radio nosaukums tiks mainīts jau rīt, 26. novembrī.

Jau šodien visiem ir iespēja iegādāties biļetes uz festivālu Erots 2012, kas notiks nākamā gada 17. un 18. februārī. Ieeja tajā ir no 18 gadu vecuma, Erots notiks Ķīpsalas hallē.

Atvadas no vakar aizsaulē aizgājušā kordiriģenta Imanta Kokara notiks 29. novembrī, nākamajā otrdienā, Rīgas Doma baznīcā. Pie Brīvības pieminekļa pulcēsies Latvijas kori, kuri kopīgi dziedās slaveno dziesmu Gaismas pils.

Bildes.


 Tie, kas neriskē, nedzer šampanieti.


 Ceļš uz laimi - ceļš pāri visam, arī sev.


 Riskējot tu vai nu gūsti uzvaru, vai gūsti pieredzi. Neriskējot - tu negūsti neko.


 Nekad neatvainojies par to, ko jūti.
Tas ir tā pat kā atvainoties par būšanu patiesam.


 Es nesaprotu cilvēku vēlmi iederēties. Paskatieties apkārt - katrs dzīvnieks, katra zvaigzne, katrs koks, katra lieta ir UNIKĀLA. Bet tu mēģini kādam pielāgoties?


 Kāpēc tu uzskati, ka nevaru izvēlēties to, ko gribu? Kāpēc neesmu pelnījusi labāko? Neesmu pietiekami skaista? Pietiekami laba? Nu, ja tu tā domā, tad kaut kas nav kārtībā ar tevi, nevis mani.


 Skaistums rodas tur, kur beidzas cilvēku sliktās īpašības.


 Es tev nelūdzu mainīties citu dēļ. Es vienkārši vienu reizi lūdzu paturēt mēli aiz zobiem. Jo izskatās, ka tu vēlies palikt bez tiem.


 Es negribu dzirdēt melus, ja tev vienkārši nav drosmes pateikt taisnību.


Katrā laimīgā dienā būs tas viens īpašais cilvēciņš, kurš šo dienu padarīs briesmīgu.

Veiksmīgu un pozitīvu nedēļas nogali!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru