trešdiena, 2011. gada 23. novembris

Feel So Close.

Sveiki! Priecājos, ka beidzot gandrīz nedēļas vidus ir klāt. Vēl tikai divas dienas jādodas uz skolu, vēl tikai mēnesis līdz Ziemassvētkiem un nedaudz vairāk līdz Jaunajam gadam. :)

Rihanna ir izdevusi jaunu albumu Talk That Talk. Tajā iekļautas tādas dziesmas kā viņas pašlaik populārais singls We Found Love, kopumā tajā ir 11 jauni gabali.

Jau šajā svētdienā šovā Dziedošās ģimenes tiks noskaidroti pusfinālisti. Kura ģimene šova beigās iegūs 5 000 eiro?

Šodien Rīgas Dinamo izbraukumā tiksies ar Juliusa Šuplera trenēto Maskavas Spartak. Šoreiz spēlēs arī Aleksandrs Ņiživijs, kurš kādu laiku nespēlēja savainojuma dēļ.

Bildes.


 Es dzīvoju savu dzīvi un pieļauju savas kļūdas. Man nav laika tev par to atvainoties.


 Iemīlējies cilvēks - visneprātīgākais un saprātīgākais cilvēks.


Mana dzīve - mana mūzika, manas izvēles.



Katrs draugs tev nozīmēs kaut ko citu - ar kādu tu varēsi runāt pilnīgi par visu, ar citu doties vistrakākajos piedzīvojumos.


Samīļo savus tuvākos cilvēkus, parādi, ko viņi tev nozīmē.


Tici man - tu nekad nenožēlosi vistrakākās ballītes, ja vien nedarīsi neko tādu, kas sagādā tev briesmas.


Zvēri pie kā vien vēlies - cilvēki solījumus nepilda. Tā vienkārši ir.


Es domāju, ka to starp mums nevar izjaukt. Es kļūdījos.


Priecājies par visskaistākajām lietām, raudi, ja jūties emocionāls, tēlo stipru, lai ieriebtu ienaidniekiem. Esi tu pats un dzīvo ar emocijām.


Es nezinu, kur nokļūšu nākotnē. Bet zinu, ka priekšā gaidāms kas labs.

Novēlu pozitīvu un jauku nedēļas turpinājumu!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru