svētdiena, 2011. gada 27. novembris

Young, Wild & Free.

Sveiki! Vējainas un slapjas šīs brīvdienas ir sanākušas. Žēl gan, jo vēl nedēļa priekšā līdz nākamajām brīvdienām, kuras, cerams, būs labākas. Bet neaizmirstam, ka šodien ir jau pirmā Advente.

Šovu OKartes skatuve atstāj muzikālā apvienība Zvaigžņu zagļi. Viņi skatītāju balsojumā un žūrijas vērtējumā ieņēma pēdējo vietu, tāpēc neizbalsoja vienu dalībnieku (Martu vai Kikī), bet gan izlēma nepiedalīties šovā.

Grupa Instrumenti ar koncertu Valmierā aizsāks savu lielāko koncertturneju ar jaunāko albumu Tru. Grupa pasniegs arī liel koncertu  Arēnā Rīga. Nu ko, gaidām! :)

Rīgas Dinamo šodien izcīnīja jau piekto uzvaru pēc kārtas. Šorīt viņi ar 2:1 uzvarēja Habarovskas Amur komandu.

Bildes.


 Cik jauki, ka tu man atraksti vakaros. Bet labāk būtu, ja tu būtu blakus.


 Burvīgi brīži - saglabā tos savā sirdī. Sāpīgi brīži - izdzēs tos no savām smadzenēm.


 Es tev nevaru neko apsolīt, jo man nekā nepieder un es nevienu nekontrolēju.


 Sapņo tā, it kā nekad nemirtu. Dzīvo tā, it kā šī būtu tava pēdējā diena.


 Skaisti un vienkārši dzīvot - baudīt to, ka tu esi. Izmantot visas iespējas.


 Kad tu beidzot sapratīsi, ka drīksti izdarīt savas izvēles? Ka drīksti aizstāvēt to, kuru visi ienīst? Ka drīksti nepakļauties kādam ''gudrākam''?


 Dīvaini, bet es mīlu savu dzīvi tādu, kāda tā ir.


 Laiks - to nevar pagriezt atpakaļ. To var tikai iztērēt.


 Ja tu necenties, bet tikai gaidi no citiem, tad tu to nekad neiegūsi.


Laimīgs tas, kurš pats ar sevi apmierināts.

Novēlu jauku un skaistu nākamās nedēļas iesākumu!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru