otrdiena, 2011. gada 29. novembris

Lose Control.

Sveiki! Klāt jau otrdiena. Līdz pēdējam šī gada mēnesim - decembrim - palikusi tikai viena diena. Un ārā vētra, šķiet, beidzot ir pārgājusi. :)

Nākamā gada 21. aprīlī mūsu kaimiņu galvaspilsētā Tallinā uzstāsies slavenais kanādiešu mūziķis Maikls Bublē.  Viņš uzstāsies Tallinas Saku arēnā.

Amerikāņu dziedātāja Selena Gomeza drīz kļūs par vecāko māsu, jo viņas mamma gaida bērnu. Twitter viņa ievietoja savas mammas un patēva fotogrāfiju, atzīstot, ka jūtas ļoti laimīga.

Šovā OKartes skatuve atgriezies skandālists Ivars. 28. novembra raidījumā skatītāji lēma, ka viņam šovā jāatgriežas, lai gan dalībnieki bija pret to.

Bildes.

 
 Tici man - būt iekšēji skaistam ir grūtāk nekā būt ārēji skaistam.


 Tu esi tieši tik lielisks, cik pats augstu sevi novērtē.


 Citus aizstāvēt nav grūti. Grūtāk ir pastāvēt par sevi.


 Netici tam, ko saka citi. Vienkārši dari savā veidā - vienalga vai pareizi. Tu esi tu un neviens cits.


 Man patīk tā sajūta esot kopā ar sev mīļiem cilvēkiem - vienkārši priecāties par dzīvi un nospļauties par visu.


 Ja būtu jāizvēlas, kas es esmu, es teiktu - kaut kas starp pohujistu un optimistu.

          
 Nekad nenožēlo to, ka pasaki kādam taisnību sejā. Tas ir simtreiz drosmīgāk nekā runāt aiz muguras.


 Dažreiz nav vajadzīgas krāsas, lai būtu labi.


 Ticēt sev - darīt to, ko gribi. Un, ja kļūdīsies, turpināt cīnīties.


Cilvēks nevar būt vienmēr godīgs. Ja tavs ienaidnieks prasīs tavu draugu noslēpumus - vai tu izstāstīsi? 

Veiksmīgu nedēļas turpinājumu! Tiekamies jau decembrī!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru