pirmdiena, 2012. gada 13. februāris

Airplanes.

Sveiki! Nu, kā jums sokas ar sava Valentīna meklēšanu? Varbūt jau esat to atraduši? Ceru, ka tā. :) Par godu mīlestības svētkiem arī sals ir atkāpies, tādēļ nav iemesla nesvinēt! :)

Šī gada 11.februārī nomira pasaulē slavena dziedātāja - leģendārā Vitnija Hjūstone. Katrs no mums taču zina kādu viņas dziesmu, vai ne? Lai Vitnijai vieglas smiltis!

Šonedēļ šovu OKartes Skatuve nācās pamest Anetei Volmanei, kura pagājušajā sezonā ar grupu Jātnieki šovā uzvarēja. Viņas vietā šovam pievienojās Toms Bokums.

Grammy balvu pasniegšanas ceremonijā pārliecinoši dominējusi britu dziedātāja Adele, saņemot sešas balvas. Ceremonijā tika godināta arī mūžībā aizgājusī Vitnija Hjūstone.

Bildes.


 Ja mēs gribam, mēs patiešām varam visu. Notici!


 Atbildi par savām kļūdām, lai vairāk tādas neatkārtotu.


 Dažreiz labāk paklusēt. Kaut arī otram šķiet, ka tas sāp vairāk, beigu beigās tā tomēr nav.


 Izvēlies meiteni, kura lasa. / Roberts Patisons


 Man apnika būt labam. Es nekļuvu par egoistu. Es vienkārši iemācījos mīlēt dzīvi tādu, kāda tā ir.


 Īstā draudzībā no sevis neko nevajag tēlot.


 Es uzzināju, kas ir īsta mīlestība. Es uzzināju, kā tas sāp. Es uzzināju, ka tā nekad nepāriet.


 Ja tu vari aizraut vienu cilvēku, tad vari aizraut pūli. Pietiek sākt darīt ko tādu, kas aizrauj tevi pašu.


 Nebūvē sapņu pilis tur, kur ir tikai grausti.


Nekad netici cilvēkam, kurš jau vairākas reizes nodevis.

Lai jums jauka mīlētāju diena! Bučas!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru