trešdiena, 2012. gada 1. februāris

Homecoming.

Sveiki! Kā jums ar auksto laiku ārā? Ceru, visi tagad sēž pie siltas tējas/kafijas krūzes un ir apmierināti ar dzīvi, par spīti ziemas vēsumam! :)

Indijā tikusi aizliegta pavisam jaunā filma Meitene ar pūķa tetovējumu. Par iemeslu tam min filmā redzamos kailskatus.

Apvienotajā Karalistē pirktāko albumu topa virsotnē jauns līderis - 20 gadu vecais dziedātājs Eds Šīrans ar savu albumu `+`. Adele ar 21 noslīdējusi uz trešo vietu, bet otrajā - Coldplay ar Mylo Xyloto.

Mūziķes Patrīcija Kāsa un Šakira saņēmušas Francijas Mākslas un Literatūras Ordeni. Šakira saņēmusi zemākās - bruņinieka - kategorijas ordeni, bet Kāsa - oficiera kārtas ordeni.

Šodien Rīgas Dinamo ar rezultātu 3:1 uzvarēja Hantimansijskas Jugra. Rīdzinieki pārtrauca divu zaudētu spēļu sēriju. Apsveicu! :)

Bildes.

 Mana dzīve - mans mežonīgais piedzīvojums.


 Viena lieta, ko es sevī mīlu - mana muzikālā gaume.


 Jo mazāk tev pieder, jo vieglāk riskēt.


 Iedod man vienu tādu karti, kura neapzīmē neko.


 Labi, ka reizēm nelaižam visas savas dusmas uz āru.


 Tagad smaga izvēle priekšā - ticēt tev vai tam, ko saka pārējie.


 Reizēm pietiek pateikt vienu vārdu, lai kādu nesāpinātu. Reizēm - atliek nepateikt vārdu, lai sāpinātu.


 Salasi savus sapņus - atrodi, kas tos vieno.


 Ja būtu vēl viena iespēja, es izdarītu visu tieši tāpat.


Ja dzīve tevi mēģina sagraut, notēlo beigtu.

Nu ko, veiksmīgas un siltas turpmākās nedēļas dienas!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru