svētdiena, 2012. gada 5. februāris

Donald Trump.

Sveiki! Svētdiena ir klāt! Laiks aiz loga burvīgs, bet ļoti auksts. Un, protams, februāris, otrais 2012. gada mēnesis, jau ieskrējies. Cik neticami ātri skrien šis gads...

Piektdien OKartes Skatuvē uzvarēja Antra Stafecka. Šajā šovā tika izpildītas dziedošo jauniešu oriģināldziesmas. Šovu pameta Raitis Beķeris, kurš OKartes Skatuves telpās ievācās tikai pirms nedēļas.

Madonna laidusi klajā videoklipu savai jaunajai dziesmai Give Me All You Luvin'. To viņa izpilda kopā ar Nikiju Mināžu un M.I.A. Videoklipu var noskatīties šeit.

OKartes Skatuves pagājušās sezona dalībnieks Ivars Kļaviņš, kurš Latvijā iemantojis popularitāti dažādu skandālu dēļ, devies laimi meklēt Skotijā. Vai viņam tas izdosies?

Bildes.


 Ja kādam nepatīk tavs raksturs, tad tā ir viņa vaina, nevis tavējā.


 Ikviena roze novīst. Bet plastmasas rozes sapūst.


 Mani vislielākie dimanti ir tie cilvēki, kuri kaut nedaudz mani saprot.


 Nesaki, ka tu mani pazīsti. Nesaki. Pat es sevi nepazīstu.


 Tev dzīvē ir daži atbildīgi uzdevumi - elpot, būt laimīgam un mīlēt savus tuvos. Pārējo tu izlem pats.


 Kam tad īsti vajadzīgi skaistuma etaloni? Lai saprastu, ka tev līdz viņiem tikpat tālu, kā līdz saulei?


Viens ilgs, patiess skatiens, un viss atgriežas savās vietās.


Tu nezini, kas es esmu. Tu redzi tikai jauko virskārtu. Ja tu izpētītu pārējo, tev būtu jānogrimst ļoti, ļoti dziļi.


Eh, man nevajag vārdus. Ko gan patiesībā ar tiem var pateikt?


Nesalīdzini sevi ar citiem. Salīdzini sevi ar sevi pašu.

Jauki jums pavadīt pēdējo šīs nedēļas dienu un iesākt nākamo nedēļu!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru