otrdiena, 2012. gada 7. februāris

Blessed With The Curse.

Sveiki! Otrdienas pēc pusdiena jau klāt, mazliet siltākā nekā aizvadītā nedēļa. Priecājos par to, ka nav -25 un aukstāks. Un gribu jums ieteikt - šovakar TV3 Mārtiņa Freimaņa pagājušā gada piemiņas koncerta Dzīve kā košums atkārtojums!

Latviešu aktieris Mārtiņš Vilsons ticis pie galvenās lomas seriālā Komanda Če, kas uzņemts pēc poļu teleprojekta motīviem. No šodienas seriālu var vērto kanālā REN TV.

Šovakar Rīgā uzstāsies pasaulslavenā Vācijas grupa Rammstein. Visas biļetes uz koncertprogrammu Made in Germany 1995-2011 ir izpirktas.

Šī diena būtu bijusi Mārtiņa Freimaņa 35. dzimšanas diena, ja pagājušā gada 27.janvāris viņam nebūtu izrādījies liktenīgs. Tomēr par spīti tam, ka Mārtiņā vairs nav, šodien iznākusi vēl viena viņa dziesma Par lapām, kuru viņš iedziedājis ar grupu Crazy Dolls. To var noklausīties šeit.

Bildes.


 Skaisti dzīvo, skaisti mīli... Dzīvo tā, lai pašam patīk.


 Mazās lietas bieži vien ir ļoti nozīmīgas.


 Tavas acis. Tur es gribētu palikt.


 Sveika, skaistā, jaunā diena! Ko tu man piedāvā?


 Esi mans enkurs, kurš pietur, lai nepazūdu, bet nekad neattur mani no traukšanās dzīvē.


 Seko sirdij, jo prāts tāpat nezina atbildi.


 Ja es neprasu padomu, es to nevēlos saņemt. Pat ja pati nezinu, ko darīt.


 Dažreiz es sev jautāju - kad cilvēki pievērs muti un paklausīsies? Kaut uz sekundi?


 Ūdens nomierina. Ja ne peldēšana, tad kāda noslīcināšana gan.


Pats esmu putns, bet savus spārnus apgriezu jau sen.

Lai jums sirsnīgas un jaukas turpmākās nedēļas dienas!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru