otrdiena, 2011. gada 22. marts

Can't fight this feeling.

Sveiki! Ir jau otrdiena! Ārā laiciņš šodien bija labs. Bet nedēļas beigās atkal palikšot aukstāks. ;( Hmm, kā gribās vasaru. Silts laiks, lietus, jūra... negaiss, odi... Bet tik un tā - vasara the best.

Jau nākamajā trešdienā TV3 varēs skatīties Melu teoriju. Es noteikti skatīšos, iesaku. :) Brīvlaiks tāds diezgan aizņemts (vismaz man) tāpēc vakarā ir tik super paskatīties kādu seriālu, padzert tēju...

Šis brīvlaiks cerams visiem ir superīgs, ceru, ka tad, kad būs auksts, vismaz spīdēs saulīte. Tas būtu jauki. Uz cik deram, ka pēc šī brīvlaika atkal atsāksies siltums? Uun iesaku visiem sapirkt gumpīšus, jo sniegs vēl nav pilnībā nokusis.

Gribu pateikt, ka 26.martā būs Zemes stunda. Visiem, kuri ir par dabu, tās saglabāšanu un domā zaļi, iesaku izslēgt gaismas. Atzīšos, ka pati iepriekš neesmu iemēģinājusi.

Visiem, kuri nezina ko iesākt brīvlaikā/atvaļinājumā, iesaku izkustēties svaigā gaisā, pastaigāties, atpūsties, apmeklēt kādu pasākumu - teātri, koncertu vai kino, izklaidēties, kaut vai aiziet uz kādu sporta spēli vai Makdonalda atvērto durvju dienām. Galvenais pozitīvas emocijas - un skolā atgriezties priecīgiem.

Neiesaku gan kāpt uz ledus, ja kaut kur vēl tāds vispār ir. Izmēģinam kaut ko jaunu, gaidam siltumu.

Daži īsie jociņi...

Sievietes skapis - likt nav kur, bet vilkt nav ko.


Pie psihiatra...
-Kad jūs sākāt domāt, ka esat suns?
-Ai, sen. Tad, kad vēl kucēns biju.


Protams, laime nav atkarīga no tava naudas daudzuma. Bet labāk tomēr raudāt limuzīnā, nevid autobusā.


Ārsta kabinets.
-Dakter, man ir gripa. Ko jūs man varat ieteikt?
-Paejiet tālāk no manis.

Nu ko, laiks dažām bildītēm.

 I'm in love, it's a beautiful day.


 Mums pieder debesis... ;)


 Mums pieder tik daudz, bet gribam vēl vairāk.


 Man nevajag daudz - tikai sauli debesīs un tevi blakus.


 Ja dzīve ir drūma... vismaz alga ir smieklīga.


 Cilvēki smejās par mani, jo esmu citādāka, bet es smejos, jo viņi visi ir vienādi.


 Manis nav, tevis nav šajā pasakā.


 Es esmu tev dzīslās, no rīta līdz rītam.


 Tapēc es pasmaidu,
   Ja gribas sist.
   Bet mākslīga smaida vietā
   Vidējo pirkstu.


 Stay chill!


No women, no cry. No men, no problem. :)


Veiksmīgu šo nedēļu! ;)

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru