pirmdiena, 2011. gada 28. marts

Waiting for the end.

Sveiki! Ir jau pirmdienas vakars. Un ir taču 28. marts, pie velna... Un ārā šodien sniga tik traki... Ziema mūs nebeidz pārsteigt. Nū, vasara, atnāc ātrāk, lūdzu, lūdzu...

Šovakar pa TV3 varam skatīties Kāsla metodi. Un rīt beizot sākas Melu teorija.

Šodien Japānu atkal satricināja zemestrīce. Es tiešām jūtu viņiem līdzi... Radiācijas līmenis ir pārsniedzis normu 10 000 līdz 100 000 reižu.

Par spīti laikam, sniegs arī lēnām kūst. Un par to, protams, esmu priecīga, jo palikuši pilni divi mēneši līdz gaiditajai vasarai, neskaitot Lieldienas un maija sākumu - jau mazāk.

 
Gribu teikt, ka tuvojas Euro Hockey Challenge. Tajā spēlēs Latvijas valstsvienība pret Somiju. Spēles norisināsies 7. un 8. aprīlī Rīgā.



Aktrise Eimija Adamsa jaunajā Supermena filmā attēlos viņa draudzeni Luisu Leinu. Aktrise ir piedalījusies arī tādā filmā kā Cīnītājs.

Maijā paredzēta filmas Es tevi mīlu, Rīga! pirmizrāde. Filmas ir par mūsu mīļo galvaspilsētu Rīgu un 16 stāstiem par un ap to. Domāju, ka filmu noteikti būs vērts redzēt. Filmas režisors ir Pāvels Gumennikovs.

Grupa Putnu balle sadarbībā ar Dzīvnieku pansiju Ulubele iepriecinās fanus ar koncertu 1.aprīlī, 19.00, Mārupes kultūras namā. Tiks izpildītas populāras dziesmas. Tur būs pieejami plaši materiāli par to, kā mēs varam palīdzēt dzīvniekiem.


Tagad  - skaistas bildes nedēļas iesākumam.

 He wasn't what I wanted.


 Man ir vienalga, ko citi saka.
Es esmu tikai es.



 Atver acis, apskaties apkārt, atrodi iemeslu cīnīties.

 Esi stiprs, pat ja nezini, kur iet.



 Es zinu, ka varu labāk.

 Roks man ir asinīs.


 Mūzika ir mana narkotika, Youtube ir mans dīleris.


 Neaizmirsti elpot.


 Dzīve ir maģija.


 Es varbūt neesmu ideāls.
Es vismaz esmu kaut kas.


 Nestāsti man, ka tevi neviens nesaprot.


Ir smieklīgi skatīties, kā cilvēks sapinas pats savos melos.

 Veiksmīgu vakaru. Novēlu labu laiku... ;)

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru