sestdiena, 2011. gada 26. marts

Don't hold your breath.

Sveiki! Ir sestdiena, drīz sāksies Zemes stunda, centīšos to mazliet ievērot. Gribēju pateikt, ka hokeja noslēguma pasākums šodien bija tiešām super lielisks... Vismaz man patika. Par Dinamo vēl aizvien! :D Lai nu kā, vakar mani tiešām pārsteidza sniegs un kaut kas līdzīgs putenim, pilnīgi nobijos. Galu galā, ja arī aprīlī saglabāsies sniegs, ziema būs bijusi 6 mēnešus jeb pusgadu. Nū, labais. ;)

Bet laiciņš atkal jau ir palicis mazliet aukstāks un man tas nemaz nepatīk. Nav tā, ka man nepatīk ziema, es tiešām viņu ļoti gaidīju (nopietni), bet tagad man visvairāk pietrūkst siltuma. Vai ne?
Vakar vēl kāds skatījās Karalisko anekdošu turnīru? Man patīk... var pasmieties, tiešām pozitīvi... Un aktieri - tiešām talantīgi! ;) Iesaku visiem.





Visiem, kuriem patīk bērnu vokālā grupa Dzeguzīte - laipni lūgti uz viņu 40 dzimšanas dienu. Tajā uzstāsies arī bijušie Dzeguzītes dalībnieki.

Gribēju pateikt, ka Jaunajā vilnī mūs pārstāvēs patiešām spēcīgs vokāls - LieneCandy. Nu, novēlu viņai veiksmi un izturību, un, protams, uzvaru!

Nesen nomirusi slavenā aktrise Elizabete Teilore. Viņa apglabāta blakus popa karalim Maiklam Džeksonam.

Ja nu nav ko darīt - šovakar TV3 skatāmies superīgo filmu ar Tomu Henksu Pamestais jeb Cast Away. Man filma patīk. Iesaku.

Okk, dažas bildītes un steidzos uz Zemes stundu...

 Laime maksā dārgi.



 Mums visiem ir vajadzīgs mazliet miera.



 Reizēm acis pasaka visu.


Neatvainojies nevienam par to, kas esi.

 Vārdi sāp vairāk nekā sitieni.



 Man dzīvē ir bijis tik daudz laba, ka par slikto gadās aizmirst.


 Es tik ļoti mīlu savu dzīvi...

Ok, veiksmīgi jums!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru