otrdiena, 2011. gada 30. augusts

Collide.

Sveiki! Pēdējā šīs vasaras otrdiena... Pirmspēdēja šīs vasaras diena ir klāt! Ceru, ka esat jau gatavi rudenim un nedaudz vēsākam laikam.

Dziedātāja Beyonce MTV Video Movie Awards paziņojusi, ka ir stāvoklī. Viņas vīrs, reperis Jay Z, bērniņu gribējis jau kādu laiku, bet abu karjera prasījusi savu, viņi bijuši ļoti noslogoti.

Roberta Rubīna dokumentālā filma Kā tev klājas, Rūdolf Ming? ieguvusi UNICEF balvu EBS dokumentālo filmu festivālā Seulā, Dienvidkorejā. Filma saņēmusi prēmiju 5 000 ASV dolāru apmērā. Šogad festivālā tika iesniegtas 660 filmas, jauki, ka uzvarējusi tieši latviešu radīta filma.

Vakar Londonā noslēdzies ļoti krāšņs festivāls - Notinghilas karnevāls. Tajā pulcējušies tūkstošiem krāsaini un interesanti tērptu sieviešu un vīriešu. Šis karnevāls notiek jau no 1964.gada, to organizē ieceļotāji no Karību jūras reģiona.

Bildes.

 Vārdi no sirds nekad nenāk viegli.


 Negaidi, ka es tev uzticēšos, ja vienreiz jau esi mani nodevis.


 Es no tevis neko neprasu. Tikai būt man blakus.


 Reizēm cilvēki rīkojas tā, kā tu nekad nebūtu iedomājies. Mēs visi esam neparedzami.


 Dzīve neiet tikai pa apli. Tā iet uz priekšu, nekad neejot atpakaļ.


 Es neesmu traks. Es esmu savādāks. Tavas robežas man ir tikai sākums.


 Ir cilvēki, kas vienkārši kaitina, pat neko nedarot.


 Viss ir labi, tikai jāprot saskatīt.


 Nevajag stulbi smaidīt, pasaki, ko domā.


 Neviena krāsa nav labāka par citām. Neviens cilvēks nav svarīgāks par citu. Nevērtē cilvēkus pēc izskata, bet pēc būtības.


 Dejo, kamēr vēl esi jauns. Priecājies, kamēr tev ir vienalga. Dziedi, jo neviens tāpat neklausās.


 Pasmaidi.
Darbojies līdz spēku izsīkumam. Esi laimīgs tāds, kāds esi. Nekad neaizmirsti vislabākos brīžus!

Tiekamies jau rudenī! Laimīgas pēdējās vasaras dieniņas! Daudz, daudz superīgu brīžu!

xoxo
anetteket 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru