trešdiena, 2011. gada 3. augusts

Liv Tonight.

 

Sveiki! Saulaina trešdiena ir klāt! Jau trešais augusts, līdz rudenim atlikušas 29 dienas. Saraujam un baudām pēdējo vasaras daļu!

Ir izveidots saraksts ar skaistāko ķermeņu īpašniekiem. Sieviešu konkurencē pirmo vietu ieņem 66 gadus vecā aktrise Helēna Mirrena, viņai seko modele Elle Makfērsona, aktrise un modele Kellija Brūka, dziedātājas Dženifera Lopesa un Šerila Koula.

Vīriešu konkurencē pirmo vietu ieņem futbolists Deivids Bekhems, viņam seko Daniels Kreigs, Džonijs Deps, Breds Pits, dziedātājs Pīters Andre, aktieris Deivids Haselhofs, tenisists Rafaels Nadals, aktieris Raiens Reinoldss, dziedātājs Robijs Viljamss un talantu šovu producents Saimons Koels. Priecājos, ka Rafa ticis topā. :)


Svētdien noslēgusies īru grupas U2 tūre 360. Tā ir kļuvusi par visu laiku ienesīgāko tūri pasaules vēsturē - viņu ienākumi sasnieguši 736 miljonus ASV dolāru.


Latviešu dziedātāja Samanta Tīna uzvarējusi Canzoni dal Mondo konkursā Itālijā, pārspējot pārējos konkurentus no divdesmit četrām valstīm. Viņa jau veido jaunu šovprogrammu, kura Latvijā būs kaut kas jauns.


Bildes.


 Es ienīstu, kad tev kāds nodara pāri, lai justos labāks. Tas nekas, ka tu neesi šim cilvēkam neko nodarījis. Tā vienkārši ir visstulbākā rīcība.


 Mēs nekļūstam labāki, mēģinot iederēties. Mēs kļūstam par sliktām kaut kā kopijām.


 Tik ļoti gribētos aizlavīties no visa un dzīvot tā, it kā tu nevienu nepazītu.


 Pasaule ir tava. Tikai ej un paņem to.


 Tie laimīgie brīži, kad tu jūties kā pasaules karalis un domā, ka tu vari izdarīt visu... Dzīvo tā, it kā tiešām varētu paveikt jebko!


 Tu vari paņemt visu, kas man ir.
Tu vari sagraut visu, kas es esmu.
It kā es būtu no stikla,
It kā es būtu no papīra.

 Ej un mēģini mani salauzt,
Es piecelšos no zemes
Kā debesskrāpis. 
/Demi Lovato - Skyscraper


 Esi stiprs. Nekad nezaudē drosmi un sevi. Ir ļoti grūti, bet daudzi tevi sāpinās. Vienkārši cīnies.


 Pasaule ir liela. Tā negriežas ap tevi. Un ar to ir jāsamierinās.


 Par spīti visiem, kuriem es nepatīku - šķietu neideāla - ir cilvēki, kuri mani mīl. Kāpēc pievērst uzmanību tiem, kuriem nepatīc, ja vari būt ar mīļajiem?


Rītdiena nekad nepienāks. Vienmēr, kad pamodīsies, būs šodiena.

Jauku nedēļas otro pusi!

xoxo
anetteket 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru