svētdiena, 2011. gada 21. augusts

Helena Beat.

Sveiki! Ir saulaina un jauka pēdējā šīs nedēļas un Rīgas svētku diena! Vasarā palikusi tikai vēl viena pilna nedēļa, tāpēc baudām atlikušo laiku un jau šovakar skatāmies Rīgas svētku salūtu!

Aktieris Roberts Patisons savai draudzenei Kristenai Stjuartei uzdāvinājis vērtīgu dāvanu - senu medaljonu, kura vērtība ir aptuveni 40 tūkstoši dolāru. Medaljona iekšpušē atrodas abu fotogrāfija un uzraksts - Pat ja tu mani neredzi, mana mīlestība vienmēr būs ar tevi.

Trīskārtējs pasaules čempions jauktajā divcīņā Rasuls Mirzajevs Maskavas centrā iesitis 19 gadus vecam jaunietim. Šis jaunietis pēc četrām dienām slimnīcā miris. Sportists uzbrucis jaunietim pēc sarunas ar viņu pie naktskluba.

Aktierim Egilam Melbārdim gadījies kāds nepatīkams notikums ar faniem. Kamēr viņš vadījis Limbažu svētkus, kāda fane aprakstījusi viņa džipu ar nagu laku, kuru nav iespējams no mašīnas notīrīt. Jā, reizēm fanu uzmanības apliecinājumi ir diezgan nepatīkami.

Bildes.

 Mēs visi esam mazliet bērni - spītīgi un jautri, bet tas palīdz mums dzīvē novērtēt labo.


 Mazās lietas iedvesmo visvairāk!


 Nedomā par nākotni un sekām. Dari to, kas patīk!


 Tāpat kā naktī spīd zvaigznes, jebkurā visskumjākajā lietā ir kaut kas gaišs.


 Nekas nav perfekts - pat rozēm ir dzelkšņi.


 Dārgās lietas nav vērtīgas. Un vērtīgās lietas nav dārgas.


 Vismazākie nieki var padarīt dienu gaišu vai, tieši pretēji - to sabojāt.


 Sapņo visneprātīgākos sapņus, tas nav aizliegts!


 Smaidi biežāk!


 Ja neviens tevi nevar izglābt, kļūsti pats par savu varoni.


 Neviena lieta nav perfekta visiem. Tāpat kā mums katram patīk atšķirīga mūzika, mēs nevaram izpatikt ikvienam.


 Izcili mirkļi nekur nepaliks tik labi, kā tavā atmiņā.




 Daudzi saka, ka es esmu labiņa. Bet tikai pret tiem, kuri labi izturas pret mani.


 Nebaidies uzņemties grūtus darbus un reizēm kļūdīties, jo tas veido mūsu personību.


 Katru reizi, kad tu nopietni uztver apvainojumus, tu sevi mazliet salauz. Un tas, kas ir ielauzts, vairs nekad nebūs pilnīgi vesels.


 Tik ļoti gribētos turēt pasauli savās rokās...


Nekaitini mani, es esmu stiprāks, nekā tev šķiet.

 

Esi meitene ar prātu,
Maita ar savu nostāju un
Dāma ar klasi.

Jauku nedēļas nobeigumu un vasaras pēdējo nedēļu!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru