piektdiena, 2011. gada 19. augusts

Just Tonight.

Sveiki! Ir piektdiena un ir sākušies Rīgas svētki par godu jau 810. jubilejai! Nu ko, laižam uz Rīgu superīgi pavadīt laiku!

Aktrise Ža Ža Gabora savos 94 gados ir nolēmusi kļūt par māti. Kā? Viņai, protams, jau ir sarunāta olšūnas donore un surogātmāte. Viņas vīrs uzskata, ka tas palīdzēs aktrisei atlabt un kļūt dzīvespriecīgai. Bērns 94 gados - laba ideja vai tomēr ne?

Trešdien dziedātāja Keitija Perija kļuvusi par vienīgo sievieti vēsturē, kuras viena albuma pieci hiti sasnieguši Billboard topa pirmo vietu. Kas tāds iepriekš izdevies tikai Maiklam Džeksonam ar albumu Bad, bet Keitija rekordu atkārotjusi ar albuma Teenage Dream singliem.

Nosaukti pasaulē bagātākie tīņi. Pirmajā vietā ir dziedātājs Džastins Bībers, otrajā Mailija Sairusa, viņiem seko aktieris Teilors Lautners, dziedātājs Niks Džonass un Vila Smita bērni - Džeidens un Vilova Smiti.

Bildes.

 Varbūt tu uzskati, ka esmu bērnišķīga vai jautra, bet es neesmu stulba. Es saprotu, kad cilvēks mani mēģina čakarēt un es to netaisos pieļaut.


 Vissaldākās atmiņas mums ir no bērnības, jo nekad vairs nevarēsim būt tik bezrūpīgi.

 
 Dzīvo šim brīdim, jo vēlāk nožēlosi to, ko neesi izdarījis.


 Tu esi lielisks, tikai notici sev.


 Mēs esam mūzikas radītāji un sapņu sapņotāji.


 Cik ļoti gribētos atpakaļ bērnību! Gribētos atkal uzvesties mazliet muļķīgi un sajusties brīvam. Gribētos visu sākt no jauna.


 Pat aiz tavas eņģeļa maskas visi redz kāds maita tu esi.


 Gremdējies tikai patīkamās atmiņās. Dzīvo ar gaišu skatu un nākotni.


 Ja cilvēks var likt tev smaidīt pat visbēdīgākajā diena - nepamet šo cilvēku.


 Dzīvē kā šūpolēs - uz priekšu, atpakaļ, uz augšu... Un tad, kad esam viszemāk, ir vajadzīgs kāds, kurš iestumj.


 Nav jābūt ģēnijam, lai saprastu, ka cilvēks tev melo.


 Tas bija moments, kad es uzkāpu uz skatuves pirmajā lielajā šovā, un es domāju - Es ceru, ka man tas būs jādara visu atlikušo dzīvi. /Heilija Viljamsa


 Reizēm vajadzīgs kritiens, lai saprastu, kur tu stāvi. /Heilija Viljamsa


 Tie, kuri tevi neuzskata par pietiekami labu, paši nav apmierināti ar sevi. 


 Tu nevari ar Photoshop pārveidot savu neglīto personību.


 Neliec man izvēlēties starp to, ko es mīlu darīt, un tevi. Jo nevienam neviens nepieder.


 Sīkumaini cilvēki ir briesmīgi kaitinoši.


 Tu esi mans draugs. Es tevi vienmēr atradīšu.


 Es esmu mazliet apmaldījusies. Palīdzi man atrast manu ceļu.


 Vienīgais, kas mums pieder, ir mūsu unikalitāte. Mūsu griba nav brīva, jo mēs turamies rāmjos. Mēs esam tikai unikāli - tas arī viss.


 Baidīties palīdzēt tad, kad draugam vajag palīdzību, nav slikti un nožēlojami. Tas ir nežēlīgi.


 Es tevi gaidīšu par spīti visam.


 Uzticība ir tas, kas atšķir cilvēkus no dzīvnieka. Jo cilvēkiem nevar ticēt.


 Sāpes vienmēr būs, būs arī prieks. Bet tev jāmāk visās emocijās atrast sevi.


 Mūsu dzīvēs ienāk tādi cilvēki, kādi ir vajadzīgi tāda brīdī.


 Visam ir krāsas. Dzīve ir kā koša pastaiga tavā liktenī.


 Sajūc prātā no laimes un prieka. Aizmirsti, ka pastāv skumjas.


 Ikviens ceļš tevi aizvedīs līdz galam.

Jauku nedēļas nobeigumu!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru