otrdiena, 2011. gada 9. augusts

Paradise City.



Sveiki! Ir mazliet lietaina un mazliet saulaina otrdiena. Laiks ir neparedzams un vasara vēl aizvien steidzas. Ķeram brīžus!

Pirms jaunā singla Yoü and I izdošanas 23.augustā, Lady GaGa paspējusi visus atkal nošokēt. Viņu uz jaunā singla vāka spēs pazīt tikai retais - Lēdija GaGa iejutusies sava vīrišķīgā alter ego Džo Kalderoni ādā. Nu ko, varbūt tas nesīs singlam lielākus panākumus?



Lielbritānijā turpinās grautiņi. Jau trešo nakti cilvēki, kuri nav apmierināti ar kārtību un ir saniknoti par vīrieša nāvi, kuru izraisīja kāda policista neuzmanība, zog, demolē un traucē mieru daudziem citiem Londonas iedzīvotājiem.
Tikmēr britu varas iestādes nemēģina nekā daudz pretoties - šodien tika paziņots, ka viņi ar nemierniekiem vienošoties tikai mierīgā ceļā.

Kinoteātris Rīga ir atguvis savu iepriekšējo nosaukumu - Spelndid Palace, nosaukums iepriekš ticis mainīts padomju laikā. Tas noticis par godu pasākumam Baltijas pērle, tuvākajā laikā kinoteātri plānots atkal atjaunot.

Bildes.



 Ja iet vēlu gulēt ir slikti, kam tad domāta kafija?


 Harijs Poters ir pilnīgs izdomājums! Kuram rižajam tad reālajā dzīvē vēl ir veseli divi draugi? /ha ha :)


 Ja tev vajag kaut ko nomierinošu, izjūti dabu un saplūsti ar to.


 Nekad nesaki ''Tici man.'' vai ''Es apsolu.'', ja neesi 100% drošs. Tas, kam tu esi apsolījis, būs pilnīgi drošs, ka šie vārdi ir patiesi, bet vārdi ir tikai vārdi.


 Esi tu pats. Ļauj sev būt sev.


 Mode ir kaut kas daudz vairāk nekā tikai apģērbs. Tā ir izturēšanās un koptēls. Tā ir māksla dzīvot.


 Vai tu kādreiz esi juties viens pārpildītā istabā?


 Dzīvnieki reizēm rīkojas un saprot daudz vairāk nekā to, kas ierakstīts sejā.


 Manām acīm jau pietrūkst tavējās.


 Labi, ka nevienam cilvēkam nav spējas kontrolēt pasaules gaitu un likteņus, jo agrāk vai vēlāk, mēs visi esam savtīgi.


 Mīli visas dzīvās radības un lietas, kas tev ir apkārt. 


 Svarīgākie ir nevis tie, kas sasmīdina, bet tie, kas nekaunās būt tev klāt raudot.


 Es esmu dīvains. Mēs esam dīvaini. Un tagad priecāsimies par to, ka esam mēs paši.


 Jo vairāk pieaugam, jo vairāk saprotam, ka vecies labie laiki bija super!


 Vai tu nogalinātu, lai izglābtu dzīvību?


 Ienīstu tos brīžus, kad esmu pilnībā mierīgs, un kāds pasaka, lai es nomierinos.


 Mani sāpināja daudzi. Un tad mani sāpināja atkal, bet man vairs nemaz nesāpēja. Pie visa pierod.


 Rētas ir vajadzīgas, lai tās iemācītos sadziedēt.
Bailes ir vajadzīgas, lai varētu tās pārvarēt.


 Kad citi beidzot sapratīs, ka es dzīvoju savu dzīvi, un nedaru to, kas būtu vajadzīgs, bet to, ko gribu!


 Es reizēm tā domāju, ko mana īstā mīlestība pašlaik dara...


 Tev kādreiz arī ir tā, ka tu pēkšņi gribi sakārtot visu savu māju?
Nē, man arī tā nekad nav!


 Vārdi - ar tiem var izteikt neko nevērtīgus solījumus un nogalināt ikviena cilvēka dvēseli.


 Mīli sevi.
Ja tu sevi pa īstam nemīlēsi, arī tavs mīļotais to nedarīs.


Es gribētu dzīvot savas mīļākās grupas koncertā mūžīgi!

Superīgu atlikušo nedēļas daļu!

xoxo
anetteket 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru