svētdiena, 2012. gada 22. janvāris

5 O'Clock

Sveiki! Klāt svētdiena, 22. janvāris. Beidzot esmu noticējusi, ka ziema klāt. Bet ceru, ka nākamnedēļ tomēr nepienāks solītie -20 grādi.

Vakar Ventspilī notika pasākums Muzikālā banka. Tajā laurus plūca Otras Puses un Aijas Andrejevas izpildītā dziesma Ave Pali. Šī savienība spēja apsteigt gan duetu Musiqq, gan Instrumentus.

Piektdien mirusi slavenā soulmūzikas dziedātāja Eta Džeimsa. Viņa mira 73 gadu vecumā. Pēdējos gados māksliniece bija cietusi no leikēmijas un citām slimībām.

Vakar KHL zvaigžņu spēlē Arēnā Rīga uzvarēja Fjodorova komanda, kura gan stafetēs, gan spēlē apspēlēja Ozoliņa vadīto komandu. Žēl, protams, bet spēle, kā arī stafetes bija ļoti interesantas, tāpēc uzvarētājs beigās neizrādījās tik nozīmīgs.

Bildes.


 Pietiek ar vienu cilvēku, lai sāktu mainīt pasauli. Kāpēc tas viens cilvēks nevari būt tu?


 Draugi ir tie, kuriem nav vienalga, kuriem patiesi rūp. Un, kad palīdzība vajadzīga, tu beidzot aptver, kuri ir tavi draugi.


 Neviens nesaprot, cik viņiem otrs cilvēks ir nepieciešams, līdz viņi šo cilvēku nezaudē.


 Es tev pateicu tūkstošiem reižu. Bet tu neklausījies, tāpēc tagad man ir vienalga.


 Tev ir vajadzīgs tikai viens cilvēks, lai izdzīvotu - tu pats.


 Dzīve tev ar laiku spēs atņemt visu. Tāpēc smaidi, kamēr tev vēl nav atņemti zobi.


 Man nav vajadzīgs kaut kāds īpašs stils. Ja vien es jūtos labi, kāda esmu, es esmu pilnīgi apmierināta.


 Es klusēju. Tu neieraudzīji. Es kliedzu. Tu nesadzirdēji. Un man vairs nebija spēka cīnīties.


 Viens solis uz priekšu ir viss, kas vajadzīgs. Vienalga kā, bet ir jāturpina iet.


 Ja dzīvē ienāk jauni cilvēki, nepamet vecos un uzticamos.


Dažreiz gribas jautāt - vai tiešām bija vērts cīnīties, lai visu sabojātu?

Novēlu jums gaišu un pozitīvu šīs nedēļas nobeigumu!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru