otrdiena, 2012. gada 24. janvāris

Life In Technicolor.

Sveiki! Klāt nedēļas otrā diena. Un laiks aiz loga kļūst tikai un vienīgi vēsāks. Tieši tagad atkal vēlētos sajust vasaras siltumu. Nez kāpēc es vasarā tik ļoti gribēju ziemu?

Par atklājumu Austrālijā kļuvis mūziķis Gotye, kura duets Somebody That I Used To Know ar dziedātāju Kimbra kļuvis populārs visā pasaulē. Kā viņam veiksies turpmāk - to rādīs laiks.

Šodien tika paziņotas Oskara nominācijas. Uz labākās filmas titulu pretendē deviņas filmas - The Artist (Mākslinieks), War Horse (Kara zirgs), Moneyball (Naudas spēle), Tree of Life (Dzīvības koks), Midnight In Paris (Pusnakts Parīzē), The Help (Kalpone), Hugo, The Descendants (Pēcnācēji), Extremely Loud and Incredibly Close (Ārkārtīgi skaļi un neticami tuvu).

Australian Open tenisa turnīrā šodien četru ar pus stundu ilgā cīņā pasaules otrā rakete Rafaels Nadals pieveica pasaules septīto raketi Tomašu Berdihu ar rezultātiem 6:7, 7:6, 6:4, 6:3. Pusfinālā Rafa tiksies ar šveicieti Rodžeru Federeru.

Bildes.


 Īsti izdevusies dzīve ir tad, kad tev ir laiks arī atpūtai un kārdinājumiem.


 Enerģija, spēks, cīņas spars un kāre uzvarēt - tikai tas tevi aizvedīs tuvāk sapņa īstenošanai.


 Sapņot nav aizliegts, tas pat ir labi. Bet tikai sapņojot tu nedari neko, lai sapni realizētu.


 Reizēm sāp. Pat ļoti. Bet, ja tu dzīvo... Citādi nevar.


 Elle nav tālu, tepat aiz stūra.


 Es neesmu ideāls cilvēks tikai tavās acīs... Nu un? Es esmu es.


 Esmu apguvusi tik daudz, cik tu nekad neiemācīsies pat no grāmatām.


 Salijis ceļš nenozīmē sliktu laiku, lai brauktu.


 Jo dzīve ir skaista... Dažreiz.


 Lietas nenotiek tā, kā vajag. Lietas nekad nav notikušas pareizi. Izdari pats tā, lai viss būtu perfekti.


 Pārāk viegli ir dzīvot dzīvi, kurā nav ne kripatiņas patiesības.


Burvīgi cilvēki slēpjas aiz burvīgām maskām.

Novēlu jums, lai viss izdodas!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru