ceturtdiena, 2012. gada 19. janvāris

Check It Out.

Sveiki! Nedēļa ir sākusi iet uz otru pusi - ceturtdienas pēcpusdiena ir klāt. Man vēl palikusi tikai viena skolas diena šonedēļ. Kopumā šo nedēļu uzskatu par pozitīvisma lādiņu. Ceru, ka arī jūs baudāt ziemu un esat atraduši, par ko priecāties!

Priecīga ziņa tiem, kuri fano par Krēslu - arī pēc pēdējās daļas Rītausmas tiks uzņemtas jaunas sāgas daļas. Tā licis noprast kino kompānijas Lionsgate vadītājs Džons Felthaimers.

Šī gada 21.janvārī paredzēto pasākumu Muzikālā banka 2011. vadīs Latvijā populārā grupa Musiqq jeb Emīls Balceris un Marats Ogļezņevs. Kā viņiem tas izdosies? To varēsim vērot Latvijas pirmajā televīzijā no 21.15.

Šodien Rīgas Dinamo tikās ar KHL vicelīderiem - Čeļabinskas Traktor. Dinamieši uzvarēja ar rezultātu 3:2. Vārtus rīdzinieku labā guva Marsels Hosa (2 vārti) un Ģirts Ankipāns.

Aktieris Džūda Lovs vērsies tiesā pret žurnālu, kurš nelegāli ielauzies slavenību telefonos, lai nozagtu vajadzīgo informāciju. Tiek lēsts, ka žurnāls nodarījis pāri aptuveni 740 cilvēku. Tas tabloīdam izmaksās vairākus miljonus latu.

Futbolists Deivids Bekhems noslēdzis līgumu ar klubu Losandželosas Galaxy. Viņam ticis piedāvāts arī līgums no Parīzes kluba par 18.7 miljoniem ASV dolāru, taču viņš atteicies un paliks dzīvot Amerikā.

Bildes.


 Dzīve - īsa. Noteikumi - ne vienmēr vajadzīgi. Piedzīvojumi - labas atmiņas. Izvēle - tavās rokās.


 Man vienalga, ka mani nolād. Man vienalga, ka es nokļūšu ellē. Es vismaz sadegšu laimīga un apmierināta ar dzīvi.


 Viena fotogrāfija var radīt neiedomājami spēcīgas emocijas tev, bet kādam citam - neizteikt neko.


 Stiprs tas, kam nevajag vienmēr blakus ģimeni un draugus, jo tu vienalga zini, ka viņi tevi atbalsta.


 Ja tu turi ko labu, tad nelaid to vaļā.


 Gudras pamācības nav vajadzīgas, dažreiz jāpieliek izdoma.


 Vieglāk, protams, necelties no gultas un darīt tā, lai nenožēlo. Bet, tici man, vieglāk nenozīmē labāk.


 Pat tad, ja neviens manas trakās idejas nenovērtēs, es turpināšu būt es pati.


 Tik vienkārši pateikt to, ko domā. Tik vienkārši pazaudēt draugus.


Ja kāds spēj iespaidot tavas jūtas, tad šīs jūtas nebija īstas.

Nu ko, lai jums jaukas un saulainas šīs dienas! Baudiet ziemu!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru