pirmdiena, 2012. gada 9. janvāris

Tonight.

Sveiki! Esmu jau pamatīgi ieskrējusies pēc brīvlaika - skola ir klāt. Dīvainā kārtā šodien jutos tīri labi, lai gan miegs nāk nemitīgi. Bet gada pirmais mēnesis jau drīz būs pusē, neticami!

ASV kinokritiķu apvienība par labāko 2011.gada filmu atzinuši Larsa fon Trīra filmu Melanholija, kurā spēlē populārā aktrise Kirstena Dansta.

Apvienotajā Karalistē pirmajā vietā albumu topā atgriezies Adeles albums 21. Šis albums pirmajā vietā ir jau deviņpadsmito reizi.

Šodien prinča Viljama sievai Ketrīnai Midltonai ir apaļa jubileja - viņai paliek 30. Viņas vīrs savu trīsdesmito jubileju svinēs 21.jūnijā. Droši vien svinības būs greznas. :)

Bildes.


 Dzīvo mazliet bīstami, mazliet pārdroši un mazliet par skaļu.


 Mainīt pats sevi tik viegli nevar - cilvēku maina notikumi un attieksme.


 Vieglāk ticēt, ja tev notic vēl kāds.


 Nevajag būt vienmēr sajūsmā par savu dzīvi - vajag tikai mācēt reizēm radīt lieliskus brīžus.


 Es savus solījumus nelaužu, es tos vienkārši neizpildu. :)


 Katram cilvēkam ir vairākas sejas. 


 Atteikšanos darīt visu ar draugiem nesauc par nodevību. To sauc par raksturu.


 Pēc cilvēka draugiem ne vienmēr var pastāstīt par pašu cilvēku. Draugi nav viens otra kopijas.


 Es ticēšu savam sapnim, ja vien tu apsoli ticēt man.


Vientuļš cilvēks vienmēr ir atradi kaut ko, kas viņam aizstāj sabiedrību.

Veiksmīgu šīs nedēļas iesākumu!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru