sestdiena, 2012. gada 7. janvāris

Bulletproof Love.

Sveiki! Klāt ir balta un skaista sestdiena. Līdz skolai man palikušas divas dienas, bet šis brīvlaiks mani nebeidzami uzlādēja un iedvesmoja... :) Kas tad jauns visapkārt?

Šovakar, 7.janvārī kanālā LTV1 varam vērtēt dziesmas 2012.gada Eirodziesmas konkursam. Katrā pusfinālā tiks izvēlētas 5 dziesmas finālam.

Noskaidrotas 2011.gadā pirktākās vinilplates ASV. Pirmajā vietā ir Bītli ar Abbey Road, otrajā ir Fleet Foxes - Helplessness Blues, bet trešajā Bon Iver ar savu ierakstu Bon Iver.

Latvijas mūzikas ierakstu Gada balvas 2011 nominanti visās kategorijās jau nosaukti. Līderi ir Instrumenti, kuru nominēti 4 balvām, to starp arī balvai par labāko dziesmu. Kurš iegūs balvu un kurš nē - varēsim skatīties jau 28.februārī.

Bildes.


 Ir tikai viens veids kā padarīt dzīvi labu - tici saviem spēkiem.


 Es mīlu mesties lietās, par kurām neesmu droša, jo galu galā tāpat būšu iemācījusies ko jaunu.


 Spīdi un staro savā unikālajā veidā - jo tāds esi tikai tu viens.


 Es šodien daru to, ko man gribas darīt. Un man vienalga ko par mani domās parīt. / Musiqq


 Mūsu domas kā baloni - lidinās kaut kur tev visapkārt, bet kad tās atlaiž vaļā, vairs nav noķeramas.


 Rītdien būs cita diena, bet kādēļ neizmantot šodienu?


 Un tā vienmēr paliks - ja tu lēksi, arī es lēkšu.


 Varbūt es esmu traka, bet es ticu, ka cilvēki mainās.


 Visdrosmīgākais cilvēks nelēks ar gumiju un nelidos ar lidmašīnu. Visdrosmīgākais cilvēks nostāsies pret visiem, lai pierādītu savu taisnību vai aizstāvētu kādu.


Ir cilvēki, bez kuriem mana dzīve būtu mazliet patukša.

Veiksmi un prieku atlikušajās nedēļas dienās!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru