ceturtdiena, 2010. gada 9. decembris

Copy/paste.

Nē, nē... šis raksts noteikti nebūs copy/paste, taču tas ir tas, ko es daru, lai atrastu piemērotas lietas internetā.

Domāju davināt Ziemassvētkos visiem ko mīļu, bet man ieteica tikai ietīt pašai sevi. Nu jā, jā...
Šo dienu kopā ar sniegu, sauli, kokiem un cilvēkiem esmu izbaudījusi uz visiem 100.
Katra diena taču ir ideāla diena ideālai dienai? Kas jums uzlabo garīgo?
Man - mani draugi, mīļie cilvēki, telefona ekrāna attēls ar jaukiem ķēmiņiem... un visbeidzot sniegs, sniegs, sniegs. Ak jā, un protams celšanās no rīta. Jā. Nopietni. Tas man sagādā prieku, jo zinu, ka atkal varēšu no sirds pasmieties par visu un visiem. 

Nejauši atcerējos bērnības multenes. Piemēram Jugio, Pokemonus, man uz galda stāv pat Blīkšķu Banija bildīte. Un kā bez Donalda Daka, ko aizliedzā rādīt dažās valstīs. Jo viņš nevalkā bikses. Tā vienkārši, grūti jau uzlikt melno aplīti, lai jau neredz tie, kam kauns no pīļuka. :P

Hah, bet par drēbēm runājot...
 Bārbijām vispār, cik atceros, nebija apakšveļas. Laimīgu dzimšanas dienu Bārbij!
Galvā ieskanējās Aqua - Barbie Girl.

Eh, rītdiena jāiztur godam. Lai arī daudz visvisādu sīku darbiņu iekrājies, nav pat domas kaut kam šonedēļ ķerties klāt. Par darbiņiem runājot... Kāds negrib uztaisīt streiku pret ceturto Twilight filmu, es tiešām negribu, lai tāds murgs aizņiem vietu un ekrāniem. :D Tā kā laimīgu skatīšanos.

Buča, vēlu veikmi, gaidu Home Alone 3 un gribu piparkūku.
Ar cieņu,

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru