svētdiena, 2010. gada 12. decembris

Tuvu, tuvu...

Sveiki, sveiki! Pilnīgi jau jūtu Ziemassvētkus, jādodas gandrīz pēdējajā, visnozīmīgākajā nedēļā. :D
Nu ja nopietni, klausos Train - Shake Up Christmas. Negribās jau rīt īpaši kur iet, bet jāsaņemās un jābrien... Es brienu, brienu vēl...

Akdies, akdies, kā mans grib brīvdienas. Pēdējās nedēļas, protams, bija super. Bet šodien šovakar man ir labs ''garīgais''. Šī nedēļa ir jau tik tuvu diviem superīgiem svētkiem.

Ahh, cik nesen vēl ārā bija  +30 C un vienīgā doma bija iet peldēties. Bet sniegs vēl arvien nebeidz krist, ja atkārtosies pagājusī ziema...

Brr, Jaunajā gadā, kas vēl ir tik tālu, ceru nebūs -30. Tad gan es būšu nikna, nikna.

Bet kā citur Latvijā ar sniegu? Dzirdēju daudziem jau apnicis, ka visu laiku snieg. Nu jā, piem., cilvēkiem kas daudz lieto make up... Ir, ir ziema ļauna. :D

Jautājums ir viens - Ja jau miegs ir tik svarīgs, kāpēc  skola (darbs u.t.t.) sākas tiiik agri? :D
Ahā, cik drīz jau sāksies jauns gads ar jauniem sapņiem, cerībām... Ko lai ievēlas? Man kā vienmēr - lai šis gads būtu vislabākais.

Nu ko, ar Ziemassvētku dziesmām un Jaunajam gadam sprāgstvielas iepērkot (:D)... Vēl...

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru