trešdiena, 2010. gada 8. decembris

Pēcpusdienas nostaļģijā

Laabvakar! Šodien nedaudz ļoti noguru, bet nekas. Nedomāju iedziļināties mācībās, jo rīt, kaut arī ir šausmīgs murgs, domāju saglabāt vēsu prātu. Klausos Eiropas Hitu Radio, nu jāaa...

Kā es gaidu brīvdienas! Njā, būtu pati sev tādas gatava piešķirt. Kāds var ieteikt labu recepti, lai aizgulētos (izgulētos)? 
Rīt vakarā ir Nozieguma Skelets! Vienīgā domā, kas man liek sarostīties. Šodien visu dienu gribas dziedāt, pašlaik vienkāši nav spēka. Ak es, klausos Z-svētku dziesmas, dāvanu mammai uztaisīju, domāju, kā lai kaut ko tiiik lielu ietin?

Vispārīgā ziņā esmu laimīgāaaa. Nav ko sūdzēties, jāiet pikoties. Pirmie mēģinājumi tikt izvārtītai sniegā jau piedzīvoti. Tāpat kā vasarā atzinu, ka ūdens ir slapjš.... Tagad saku, ka sniegs ir gan auksts, gan slapjš.

Jāuzzin, kad svinēšu/svinēsim Z-svētkus pēc savas laika skaitīšanas metodes... :D  Šo piektdien taču Home Alone 3. Tā ir klasika.

Domāju, kā rīt saīsināt jau tā īso dienu un aizlaisties lapās, pirms kāds ievēro. Šonedēļ kādiem 95% cilvēku, kurus pazīstu, ir ''galīgi garām'' laiks. Nuu labi, ieiešu pasēdēt kādā citā adresītē, kur notecināt laiku un morāli gatavošos mācībām. (ktd)


Tāa... Jāsāk domāt jauni ''prikoli'' rītdienas nekā nedarīšanas laikiem. Šodien es tikai pēc 20 min visās stundās iebraucu, kas notiek, domāju rīt būt vēl ašāka.


Labiņi, jaukiņi...

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru