trešdiena, 2010. gada 8. decembris

Saldumi un pērles.




Sveikiņi, jaukie un labie!
Iedomājos uzrakstīt par saldumiem un pērlēm. Nē, nē... par to nav stāsts. Šos textus es uzskatu par saviem saldumiem un pērlītēm...

Dīvaini, bet pēc frāzes "man trūkst vārdu", cilvēkam grūti aizvērt muti.

 Nekopē mani, jo tu tāpat nekad par mani nekļūsi. (ES)

Can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars? I could really use a wish right now! (B.O.B. ft. Hayley Williams – Airplanes)

Visgrūtākais reizēm ir tieši tas ceļš, kas aizvedīs tevi līdz pašai virsotnei. /Kristīna Agilera/ 

Why do we love each other? To be loved too. (ES)

Remember the magic words: ''please'', ''thank you'' and ''step off, bitch''. /Eminem/

 Atrodi mani savā sapnī.

Pūce Vinnijam Pūkam un Sivēnam atsūta 20 podus ar medu.
Pūks baigi priecīgs saka Sivēnam-nu krutums,vecīt!18 podi man un 18 tev.
Sivēns rēķina,rēķina un sāk šaubīties-eu,bet vai tad tik daudz sanāk?
-A man pofig.Es savus 18 jau izēdu!

You are not alone.

 Tu jau esi tā kas aiziet
Tu jau esi tas, kas mani neaptur.

 
-Vai vienmēr sāpēs?
-Nē, tikai tajās dienās, kas beidzas ar "a". /House/

 Nuu labi, man pietiks rakstīt, atcerēties u.t.t. Jauku dienu un nedēļu visi, visi!
 
 xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru