trešdiena, 2010. gada 29. decembris

Jauno gadu gaidot.

Sveiki! Jau tikko pagājuši Z-svētki, ļoti veiksmīgi. Tuvojas vēl vieni lieliski svētki - Jaunā gada sagaidīšana. Es ceru, ka Jaunajā gadā tiešām nebūs tie -24 grādi. brrrrr...

Ārā ir tik daudz sniega! Man jau vien pastaiga sagādā grūtības. Bet ziema un sniegs tāpāt man ir the best.

Pašlaik klausos mūziku, domāju iet paēst pusdienas. Par mūziku runājot - kādas dziesmas klausīties Jaunajā gadā? Jāsāk domāt...

Vispār arī jāsāk domāt labas apņemšanās... Jāsāk nopietnāk mācīties franču valoda.

Kā pavadīsiet jauno gadu? Liela daļa cilvēku nav izdomājuši. Es - pusnaktī (-24 grādos) iziešu ārā, skatīšos salūtu (cik šeit pie manis varēs redzēt) un apsveikšu ģimeni, apsveikšu un apzvanīšu draugus. Un mēģināšu neaiziet gulēt.... Tas gan ir neiespējami... :D

Pie manis taču snieg 24h diennaktī! Lab, drīz atkal būs jāiet tīrīt sniegs. :D Aha, brīvlaikā mēs itkā atpūšamies...

Līdz kādam 4.janvārim vēl negribu pat domāt par kaut kādiem darbiem. Kurš gan svētkos domā par to, kas jādara? :)
Šodien jauka dieniņa, jo nekā nav ko darīt. Esmu sakārtojusi un pārkārtojusi visu istabu un nezinu, ko iesākt. Vēl iziešu ārā un pagulēšu. Kamēr visa Latvija ir ieputināta. :D

Labi - Laimīgu Jauno gadu gandrīz vēlot...


xoxo
anettket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru