piektdiena, 2011. gada 21. oktobris

The A Team.

Sveiki! Beidzot ir piektdiena. Nu, man brīvlaiks beidzot ir sācies. Man tādas aizdomas, ka šī brīvlaika nedēļa būs ļoti forša.

Lindsija Loeanai atkal draud cietumsods. Šoreiz viņu apsūdz par tiesas lēmuma nepildīšanu, jo ierpeikš viņai par kaklarotas zādzību tika piespriestas 360 stundas sabiedriskā darba, bet viņas darba vieta vairs nevēlējusies sadarboties ar Loenu.

Krievijā medniekiem izdevies jau gadiem ilgi meklēto briesmoni čupakabru. Mediji vēsta, ka dīvainais radījums uz divām kājām izlēcis no meža un devies tieši virsū medniekiem. Mīti par čupakabru pasaulē klejojuši jau sen, vēl viens no mītiskajiem briesmoņiem atkal notverts. Nu viens briesmonis ir notverts, ceru, ka manā kaimiņu mežā nedzīvo viņa ģimene. :)

Internetā sācies balsojums par Eirovīzijai pieteiktajām dziesmām Arī tu vari nobalsot šeit.

Bildes.


 Katra iespēja dzīvē ir unikāla, tāpēc tā ir jāspēj pareizi izmantot.


 Tu brīnies - kādēļ es nespēju pilnībā uzticēties?
Es nesaprotu - kāpēc tu kādreiz arī nevarētu pildīt savus solījumus?


 Es mīlu tos cilvēkus, kuri manas vislielākās bailes spēj aizdzīt un likt man darīt kaut ko neiedomājamu.


 Katrs mūsu lēmums - pareizs vai nē - veido mūsu stāstu.


 Man nepatīk tava izlikšanās, ja tu skaidri zini patiesību.


 Neraudi. Tas, kas dažiem liekas neglīts, kādam citam liksies perfekts.


 Lūdzu, lūdzu, lūdzu netēlo no sevis to, kas tu neesi. Jo reizēm es nespēju atrast vairs neko, kas man tevī patika.


 Jautājums nav - cik tev draugu. Jautājums ir - vai tev ir īsti draugi?


 Nesagrauj tiltus, jo tos ne vienmēr varēsi atjaunot. Nebūvē sienas pretī cilvēkiem, kuri tevi ciena.


 Vienalga, kur pasaulē tu atrodies.
Mēness nekad nav lielāks par tavu īkšķi.


 Es sirdī esmu renegāds. Es nekad nebaidīšo sasisties, jo zinu, ka piecelšos un ar rētām būšu tikai un vienīgi stiprāka.


Nekas nav tā vērts, lai tu mainītos. Tu vari piekāpties, bet mainīt sevi kaut kā dēļ ir gļēvi.


Lai jums izdevusies nedēļas nogale!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru