otrdiena, 2011. gada 25. oktobris

In For The Kill.

Sveiki! Jaunā nedēļa ir iesākusies saulaina un enerģiska. Ceru, ka jūs pašlaik labi pavadāt laiku! :)

Mums beidzot ir jauna valdība. To sastāda 3 partijas - Vienotība, Nacionālā Apvienība un Zatlera Reformu partija. Ministru prezidents jau trešo reizi ir Valdis Dombrovskis. Apsveicu!

Komponists Jānis Lūsēns ar dzejnieces Ineses Zanderes palīdzību veido jaunu mūziklu - Sniega karaliene. Galvenās lomas atveidos Latvijā pazīstami cilvēku - Gerdu spēlēs dziedātāja Ieva Sutugova, Kaju - Andris Ērglis. Mūziklā piedalīsies arī Ieva Akurātere, Kristīne Zadovska, Zigfrīds Muktupāvels un citi.

Grupa Tumsa domā atsākt savu muzikālo darbību. Tumsas jaunais vokāls būs visiem pazīstamais dziedātājs Valters Frīdenbergs. Dziedātājs Kaža grupai pievienosies tikai īpašos gadījumos.

Bildes.

 Stiprs cilvēks - mīl sevi, nenodod tuvos, cīnās par saviem sapņiem un nemelo.


 Ļoti bieži tad, kad kāds sīkums mūs neapmierina, mēs čīkstam.
Bet tad, kad ļoti, ļoti sāp, mēs paklusējam.


 Katrs vārds, ko kāds tev svarīgs cilvēks uz tevi ir izkliedzis, iespiežas atmiņā vairāk nekā tu domā.


 Ja man pašlaik ir 100 lietas, par ko priecāties, un 1, par kuru skumt, es visticamāk skumšu.


 Mēs katrs atrodam savu ceļu uz laimi un savu veidu, kā nesajukt prātā šajā trakajā pasaulē.


 -Kāda velna pēc tu iejaucies manā dzīvē, ja vienīgais iemesls, kādēļ tu ar mani runā, ir tas, ka tev kaut ko no manis vajag?


 Nebaidies no drosmīgiem cilvēkiem, jo uz viņiem var paļauties.
Baidies no bailīgajiem, jo tu nekad nespēsi paredzēt viņu rīcību.


 Varbūt es tev šķietu nekam nederīga, pārāk savāda u.t.t.... Bet tu neesi manas dzīves autors, dzīvo savu dzīvi.


 I'm weirdo and I know it. :)


 Katru reizi es cenšos nepieļaut vienu un to pašu kļūdu vēlreiz. Un katru reizi es kļūdos arvien smagāk.


 Pārāk daudz ir pārdzīvots. Man vienkārši vairs nav laika klausīties un skatīties, kā tu katru manu kļūdu apvelc ar aplīti un parādi visiem.


 Daži no mums melo tik bieži, ka vairs nepazīst paši sevi.


Daži cilvēki ir tik tukši, ka pat melnie caurumi visumā ar viņiem nav spējīgi konkurēt.

Lai jums jauka šī nedēļa!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru