ceturtdiena, 2011. gada 27. oktobris

We Found Love.

Sveiki! Nespēju noticēt, bet ceturtdiena ir klāt! Šī nedēļa bijusi man veiksmīga - gan laika, gan visādā citādā ziņā. Ceru, ka arī jūs baudāt skaisto laiku...

Beidzot noskaidrots Eimijas Vainhausas nāves iemesls - alkohola intoksikācija. Eimija iepriekš bija trīs nedēļas atturējusies no alkohola, bet liktenīgajā dienā iedzērusi pārāk daudz. Tas arī izraisījis viņas nāvi.

Divi no Latvijā notiekošajiem festivāliem tikuši nominēti Eiropā labāko festivālu balvai. Summer Sound Liepāja nominēts kā labākais jaunais festivāls, bet Positivus - kā labākais vidēja lieluma festivāls. Ceru, ka iegūsim šīs balvas.

Mārtiņa Freimaņa piemiņas koncerts, kuru apmeklēja un skatījās tūkstošiem cilvēku, ticis izdots arī DVD un Blu-Ray formātos. Visi viņi talanta cienītāji tagad šo koncertu varēs glabāt mājās.

Bildes.

 Atvaino, bet maniem sapņiem un iecerēm nav robežu.


 Katrs horizonts ir tavu spēju gals.
Bet man horizonts ir vienīgi starts.


 Es dzīvošu kamēr esmu jauna. Es izklaidēšos, ar draugiem apmaldīšos un kavēšu tikšanās. Man nākotnē būs ko atcerēties. Bet tev gan nebūs.


 Smieklīgi, ka cilvēki, par kuru dzīvi tu neko nezini, mēģina kontrolēt tavu dzīvi.


 Nesaki man, ka esmu savtīga vai negodīga. Jo dīvaini, ka man to vienmēr saka cilvēki, kuri ir visnegodīgākie.


 Tev nekas netraucē dzīvot labi. Ak jā, vienīgi tu pats.


 Neesi rasists, esi kā panda. Viņa  ir melna, viņa ir balta, un viņa ir aziāte.


 Dzīvo, kad esi jauns.
Dzīvo, kad esi vecs.
Visu laiku baudi dzīvi, jo tu nezini kurā tieši momentā to vairs nevarēsi baudīt.


 Izkrāso manu dzīvi mūzikas krāsās.


Kā var aizmirst kādu, kurš ir devis tik daudz, ko atcerēties?

Lai jums lieliska un izdevusies nedēļas otra puse!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru