ceturtdiena, 2011. gada 24. februāris

Always remember.

Sveiki! Ir ceturtdienas pēcpusdiena. Nu jā, laikam rīt jau piektdiena un tad ilgi gaidītas un pelnītas brīvdienas. Ārā vēl aizvien ir auksts (diezgan). Un vasaru man gribās vēl jo vairāk ar katru minūti. Šī nedēļa man tāda mierīga, pašlaik man pat nedaudz nāk miegs.

Ak jā, gribas atgādināt, ka parīt jeb sestdien ir Eirovīzijas fināls. Iebalsosim un sabalsosim par labākajiem!
Jau rītvakar Eiropas Hitu radio skanēs top 40. Nobalsojam par labāko dziesmu jau tagad.

Labiņi, kas jauns?


Grupa re:public, kuru varbūt vēl atceramies ar dziesmu Strēlniece, Eirovīzijas finālā prezentēs savu jauno singlu. Gaidam!


Žurnāla NME balvu pasniegšanā triumfējušas grupas Muse un My Chemical Romance. Muse saņēmusi labākās grupas titulu, bet My Chemical Romance kļuvusi par labāko starptautisko grupu un ieguvusi balvu par labākovideo dziesmai Na Na Na.


Šķielējošā oposumu mātīte Heidija, kas kļuvusi pasaules slavena, prognozē Oskaru Natālijai Portmanei - kā labākajai aktrisei. To, vai tā notiks, redzēsim Oskara ceremonijā.


Un tagad... superīgas bildes šodienai.

 Lai arī kā tu censtos, viss nostāsies savās vietās.


 Tu - savas dzīves autors.


 Daudzi saka - viss, kas vajadzīgs ir mīlestība. Es neatteiktos arī no saldējuma.


 Neskumsti. C'mon, tev ir labākas lietas, ko darīt.


 Pacelies spārnos.


 Es gribu redzēt tik daudz.


 You are angel in disguise.


 Reizēm ir tik vientuļi, ka pašam ar sevi negribas runāt.


 Dzīve nav tikai melnbalta.


 Mums visiem ir vajadzīgas krāsas.


 Reizēm šķiet, ka tu dzīvo savā pasaulē.


 Saki jā vai nē - man vienalga. Izvēle ir tava.


 Nekad neapstājies.


 Nešķiro lietas tajās, kuras vari, un tajās, kuras nevari paveikt. Tu vari visu.



Veiksmīgu piektdienu!
xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru