pirmdiena, 2011. gada 28. februāris

Happiness.

Sveiki! Ir pirmdienas pēcpusdiena un es esmu jau galīgi gar zemi. Nu jā, vēl veselas četras dienas šajā nedēļā. Es jau atkal gaidu brīvlaiku un vasaru. Un jā, nebūtu slikti arī ja atnāktu silts un saulains laiks. Kurš vēl grib saulainu laiku? Nu jā, ziema visiem kaut kādā mērā ir jau apnikusi, sniegs un ledus vairs nav tik jautrs kā sākumā.

Hmm, par daudzu gaidīto Eirovīziju runājot. Vinnēja Musiqq ar dziesmu Angel in Disguise. Nu jā, daudzi jau to zina. Malači, viena no labākajām Latvijas grupām.

Nu jā, kas jauns?



Četrus Oskarus saņēmusi filma Karaļa runa, t.s. par labāko filmu un labāko aktieri - Kolinu Fērtu. Par labāko aktrisi atzīta Natālija Portmane ar savu lomu filmā Melnais gulbis. Apsveicu!




Zelta Aveni kā sliktākās aktrises saņēmusi Sekss un Lielpilsēta 2 četrotne - Sāra Džesika Pārkere, Kristīna Deivisa, Kima Katrala un Sintija Niksone.



Rīgas Dinamo vakar uzvarēja Minskas Dinamo Oļega Znaroka vadībā ar rezultātu 2:1 pirmajā play off spēlē. Malači!


Tagad dažas skaistas bildes nedēļas turpinājumam.

 You cannot be replaced.


 Love is like an aeroplane. Brings you up lending you nowhere.


 Tu nekad neesi un nebūsi viens. Tici man.


 Jā, reizēm vienkārši gribas aizlidot.


 Es neko nemainītu pret saulainiem vasaras rītiem.


 Viss tik līdzīgs un tik unikāls.


 Man nav bail būt tādam, kāds esmu.


 All the crazy shit I did tonight. Those will be the best memories.


 Man patīk smieties tad, kad nezinu par ko smejos.


 Colors for life.


 Hey, rain! I love you.


Katrā sliktā lietā ir kas labs.

Veiksmīgu nedēļu!

xoxo
anetteket 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru