otrdiena, 2011. gada 8. februāris

Mhm, aha.

Sveiki! Šodien jau ir otrdiena. Nedēļa iesākusies. Ārā laiks samērā draņķīgs un ceru, ka visiem jau ir gumijas zābaki, jo bez tiem, ja ne tagad, tad jau drīz nekur nevarēs iet.

Nu, priecīgā ziņa ir tāda, ka pavasaris tuvojas un tāpat arī visu gaidītā (cerams) vasara.

Ārā vēl aizvien temperatūra pieturās virs nulles, pie manis pašlaik sniegs slapjšs sniegs un plosās kas līdzīgs vētrai.

Kas jauns...?
18. februārī Galleria Rīga 7. stāvā uzstāsies mūziķe Sonique. Pasākums sākas 20.00. Ieeja no 18 gadiem.


Lauris Reiniks pedāvā video savai Eirovīzijas dziesmai Banjo Laura. To var redzēt šeit. Personīgi, dziesma man patīk, lielas iespējas tikt uz Vāciju.

Jaunajai britu māksliniecei Jessie J piešķirta Brit Awards kritiķu izvēles balva. Mūziķe arī iekarojusi Apvienotās karalistes topa virsotni.

Dažas bildītes superīgam nedēļas turpinājumam.

 I am not perfect. I'm just real.


 Tavi sargeņģeļi tevi nekad nepamet. Tu vienkārši uzgriez viņiem muguru.


 Es nebaidos. Es vienkārši esmu.

 Aizveries! Tu neesi google un nezini visu!


 Tu esi mans lielākais pluss un mīnuss.


Just believe in your dreams.


Laimīgu nedēļas turpinājumu vēlot...

xoxo
anettekett 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru