otrdiena, 2011. gada 22. februāris

Positively thinking.

Sveiki! Ārā laiks jau sāk kļūt slitāks. Pavasaris un vasara patiešām tuvojas... (happy) Nevaru vien sagaidīt, kad atkal varēs iet peldēties, līdz vēlam vakaram staigāties un kaut ko redzēt pēc pulksten 18.00, un, protams, nesalt -25 grādos. Ak jā, nekādas skolas veselus 3 mēnešus... hmm...

Gribu atgādināt, ka šovakar ir Mūzikas Gada Balva. Noteikti vērts redzēt, būs daudz labas latviešu mūzikas. Un ak jā... Latvijā ir arī normāla mūzika. ;)

Nu jā, ir jau otrdienas vakars, cerams visi tagad atpūšas nevis strādā vai mācās. Un tūlīt jau beigsies arī februāris. Marts ir pirmais pavasara mēneis, gaidu ar nepacietību...

Hmm... kas jauns?

Kaža prezentē savu pirmo video Slāpes nepāries, dziesmu viņš sarakstījis kopā ar Mārtiņu Freimani. Video var noskatīties šeit.



Lady Gaga jaunais singls Born This Way sasniedzis rekordu - tas ir kļuvis par visātrāk pārdoto singlu Apple veikalā iTunes.


Uz Lielbritānijas prinča Viljama kāzām ielūgti 1900 viesi - tai skaitā Bekhemu ģimene, taču uz 29.aprīļa pēcpusdienā paredzēto pieņemšanu ielūgti tikai apmēram 300 viesi.



Dažas superīgas bildes nedēļas turpinājumam...

 No 10-10.
Un vienalga, kas ir likts uz spēles,
Man jāuzvar likmes mazas vai lielas.

 Es tevi mīlu, gribu un jūtu. Skaistu un jauku, simpātisku.


 Es tikai smejos.


 Kam man skaistāku dzīvi, ja man ir labi tāpat.



 Jūties karsts? Izmēri temperatūru.


 Elpojot gaisu uz Mēness, negribas palikt uz Zemes.


 Ja tu man esi, man nevajag ne debesis, ne zemi.


Mazliet tik žēl, tevis nav klāt, nakts mani uzrunā neparastāk.


 Man ir spārni, bet tev ir skaļi vārdi.


 Esmu gatavs apēst Tevi!


Karš vēl nav beidzies, visi to zina.


 Neīsti ir cilvēki, kas mīlēt sev liedz.


 Dievs tevi mīl.


 Abrakadabra, tava maģija laba.


 Gara, gara diena. Saulrietā ļaujiet man palikt vienam.


 Lai klimata kontrole dūc...


Nāk nakts un pie debesīm parādās zvaigznes...

Veiksmīgu šīs nedēļas turpinājumu... Vasara atnāks (cerams)! :)

xoxo
anetteket 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru