ceturtdiena, 2011. gada 10. februāris

Let the sun shine.

Sveiki! Ārā ir burvīga ceturtdienas pēcpusdiena, spīd saulīte un protams, ka tuvojas pavasaris ar Lieldienām uz visvisādiem citādiem pasākumiem.

Un, nepārprotami, tuvojas mīlestības diena - Valentīndiena. Par Valentīndienu runājot - pati to īpaši neatzīmēju, taču varu ietiekt pāris labus veidus kā pavadīt šo burvīgo dienu ar kādu mīļu cilvēku. Neaizmirstiet apsveikt savus mīļos un uzdāvināt kādu superīgu dāvaniņu!

Jau šodien, 10.februārī, dodamies uz Mīlestības Svētkiem. Mājaslapa šeit. Šos svētkus rīko Latvijas augstkolas, to laikā var ziedot asinis un tieši šodien - noslēguma pasākums klubos Push un Essential.

14. februārī klubā Essential viesosies pasaules labākais dīdžejs Armins Van Būrens. Noteikti vērts aiziet.

Kalnciema kvartālā 12.februārī no 11.00 līdz 16.00 notiks Sirsniņ’ tirgus. Tajā būs iespēja sagatavoties mīlētāju svētkiem.

12. februārī Baltic Beach Hotel notiks Valentīna dienai veltīts pasākums. Tajā uzstāsies grupa Autobuss debesīs, Dziedi ar zvaigzni dalībnieki un būs arī bufete.

Lai izdodas nosvinēt šo dienu ar draugiem vai mīļoto! Dažas bildes noskaņai.

 Ja draugi būtu kā puķes, es izvēlētos tevi!

 Es mīlu Latviju. Es mīlu hokeju. ;)


 Tev es esmu tikai muļķis.

 Tu NEKAD neesi viens.


Hey you! You are beautiful!

 My lips like sugar.


 Welcome to my candy shop!


Te amo. Je t'aime. I love you.

Lai izdevies nedēļas nobeigums!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru