piektdiena, 2011. gada 4. februāris

Hello, Kitty! :)

Sveiki! Neticami, bet šodien ir.... piektdienāaa! Nu jā, garā darba nedēļa jau gandrīz kā beigusies. Grūti noticēt, bet šī diena bija samērā superīga... pat saulīte uzspīdēja... Un pavasaris tuvojas. Hell yeah!

Ārā vēl aizvien ir pāris grādi plusā, tas nozīmē, ka drīz mīļais sniedziņš sāks kust un tad... nu jā. :)

Kas par jaunumiem?

Nākamnedēļ kinoteātros sāks rādīt filmu ''Cīnītājs'', kas nominēta veseliem... septiņiem (!) Oskariem. Vērts redzēt.


Jau šo sestdien Latvijas Eirovīzijas atlase! Skatāmies un balsojam, sūtam uz Vāciju labāko! ;)

Par trakāko aizgājušā gada tērpu atzīta Lady GaGa gaļas kleita. Vēl trakāko tērpu topā ierindojas Kesha, Nicki Minaj u.c.

 Bildītes... pozitīvai noskaņai.

 The sky is the limit.


 Come here rude boy, is you big enough.


Dzīvo it kā tu būtu vienīgais cilvēks pasaulē.


 Man dzīvē nav vajadzīgs neviens, kurš tur nevēlas būt.


 Reizēm tik ļoti gribas piecelties, aiziet un atgriezties bērnībā.


 Man viss ir skaidrs. Man tu esi perfekts.


 Es varbūt neesmu perfekts, bet esmu labāks par tevi.


Tver mirkli!


 Viss ir tā vērts.

chaw, atā!
Daudz veiksmītes un baudam brīvdienas!

xoxo
anettekett

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru