piektdiena, 2011. gada 18. februāris

Price Tag.

Sveiki, tagad ir apmēram piektdienas pēcpusdiena, ārā ir saulains, bet auksts. Man galvā skan Jessie J ft. B.O.B. - Price Tag. Šodien man ir izcili labs garastāvoklis, varētu ar kādu padalīties.

Pagaidām ceru, ka aukstais laiks neturēsies ilgi. Nu jā, kas par nedēļas nogali ar -30 grādiem aiz loga, ja vēl esi saģērbies 5 drēbju kārtās!? Bet šodien taču ir piektdiena ar jaunām ziņām un jaunumiem...


Kas jauns?

Āā, starpcitu iesaku paklausīties Wiz Khalifa - Black and Yellow...


Billboard čartā debitējusi Lady GaGa dziesma Born this way. Manuprāt, laba dziesma...



Rīgā ir atklāta izstāde Bodies Revealed. Tā atrodas t/c Spice Home. Tur iespējams aplūkot īstus cilvēku ķermeņus un orgānus. Pasaulē šo izstādi apmeklējuši jau 28 miljoni cilvēku. Vērts aiziet.



Latviešu dīdžejs [Ex] da Bass izdevis savu pirmo dubultsinglu High On/Augšā, lejā. To var noklausīties šeit. Super, ka arī latviešiem ir savi deju gabali.


Dažas superīgas bildes nedēļas nogalei...

 Nomierinies un izbaudi ballīti!


 You are my lucky star.


 Draugi - tavas dzīves mūzika.


 Es verbūt esmu sapņotājs, bet man tas patīk.


 Neizliecies par sevi.


 I love dogs. They are so true.


 Tu vari būt jebkāds, bet vienalga man patiksi.


 Man dzīvē nav nekāda virziena. Un es nekad neesmu bijusi laimīgāka.


 Nomierinies, aizskaiti līdz 10 un nogalini viņu.


 You are BORN THIS WAY!


 Enjoy your life.


 Man ir vienalga, kas tu esi. Vienkārši esi tu pats.


 You are a fu**ing cupcake.


 Visi paceļam rokas!


 It is a perfect moment. So make a wish!


This is the piano. Of your life.

Ir jau piektdienas pēcpusdiena un novēlu jums superīgu nedēļas nogali!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru