piektdiena, 2011. gada 11. februāris

Yup, it is friday.

Sveiki! Šodien jau atkal piektdiena, nedēļas darbīgā daļa jau daudziem beigusies. Un priekšā kā vienmēr divas mazlietiņ brīvākas dieniņas. Šodien ziema mani un pārējos pārsteidza nesagatavotu, jo no gumpīšiem nāksies atturēties vēl kādu laiku - ārā jau atkal sniegs ir ''pieaudzis'' klāt.

Lai nu kā, drīz februāris jau vidū. Tiem, kas nav to vēl izdarījuši, iesaku mazliet izbaudīt ziemu. Jau pavisam drīz atkal varēsim iet peldēties un izbaudīt siltumu, vasarīgu lietu u.t.t.

Daži jaunumi...

Eiropas Izaicinājuma turnīrā Norvēģijā uzvaru izcīnijusi Latvijas Izlase. Ar 7:1 mūsējie sakāva Itālijas komandu. Malači!

Billboard albumu virsotnē atgriezusies kolorītā Nikija Mināža ar savu albumu Pink Friday.



Latvijā iespējams noskatīties jauno multeni Sapinušies, kas guvusi labus panākumus citās valstīs.

Dažas bildes piektdienas noskaņās. Un galvā skan Robert M ft. Nicco - Dance Hall Track.

 Lollipop!


 I am the princess so shut the fu*k up!


 Dance, dance like it's the last, last night of your life!


 Rock to the beat all day!


 Guess what? You'll have the power!



 Tā nav mana vaina, ka es esmu princese, bet tu neesi!


 And I don't give a damn about you.


 Heya, beautiful!


 Ak jā... man vienalga!


 No means Go.


 Dzīve kā košums.


Yup, ur my cupcake!

Laimīgu nedēļas nogali un sniega tīrīšanu vēlot...

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru