otrdiena, 2011. gada 10. maijs

Anti-D.


Sveiki! Ir silta, superīga otrdiena. Brīvdienas arī bija ļoti superīgas un saulainas. Nu ko, vasara tūlīt, tūlīt būs klāt. Iesaku aizbraukt uz kādu superīgu vietu un atpūsties.

Lady GaGa jaunajam singlam Judas izdots arī videoklips. To var noskatīties šeit.

Tikmēr Kannas šokējušas, atklājot bildes ar mirstošo princesi Diānu. Tiks uzņemta filma par viņas nāvi, sakritībām u.t.t. Negadījums vai tomēr ne?

Tikmēr arī Dženifera Lopesa piedāvā jaunu singlu un video no jaunā albuma ar nosaukumu I'm Into You. To var noskatīties šeit.

Mikam Dukuram, kuru atceramies no Dziedošajām ģimenēm, iznācis debijas albums ar nosakumu Summa. Hmm, jāievērtē.

Arī Lauris Reiniks neatpūšas - viņa dziesmas Pasakā igauņu versija Linnamuinasjutt kļuvusi par pirktāko dziesmu Igaunijā. Tai izdots arī videoklips. Dziesma Pasakā tiks izdota arī Lietuvā.

Laiks bildītēm!


 Mēs visi esam radušies no zvaigznēm.


 Vei mēs varam izlikties, ka viss ir kārtība, un turpināt?


 Reizēm es nejūtos kā es pats.


 Stulbākās izvēles kļūst par vislabākajām, ja blakus ir īstie cilvēki.


 Mana dzīve ir mana stāsts. Es negribu, lai kāds to sabojā.


 Man nav bail dzīvot, jo katra diena var būt pēdējā.


Cik dīvaini, kad negaidīta doma kļūst par nopietnu aizraušanos.

Veiksmīgu saulainas nedēļas turpinājumu!

xoxo
anetteket 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru