ceturtdiena, 2011. gada 19. maijs

Colder.



Sveiki! Ir burvīga cetrutdiena. Ārā pagaidām lielisks laiciņš, jāgaida turpinājums. Rīt man pēdējā darba diena šajā nedēļā. Jūtos patiešām labi un klausos mūziku. Hmm... šī nedēļa tāda jauka.

Izlasīju kaut ko pilnīgi traku par Keshu. Viņa paziņojusi, lai viņas fani sūta savus zobus, jo Kesha grib izveidot jaunu kaklarotu. Iedomājos, ko darīs trakākie viņas dari... :D

Otrdien noticis homoseksuāļu fleshmobs Rīgā. 17.maijs zināms ar svarīgo notikumu homoseksuāļiem - šajā dienā Padomju Savienība izslēdza homoseksualitāti no slimību klasifikatora. Rīgā fleshmobā piedalījušies aptuveni 30 cilvēki.

Par ietekmīgāko cilvēku šovbiznesā atzīta Lady GaGa. Iepriekšējo gadu līdere Opra Vinfrija viņai piekāpusies, ierindojoties otrajā vietā. Šāds tops tiek sastādīt kopš 1999.gada, šī ir pirmā reize, kad Lady GaGa sasniedz tā virsotni.

Hmm... dažas anekdotes.


99 procenti negodīgu juristu bojā visu pārējo juristu reputāciju.

Sarunājas gruzīns ar čigānu. Gruzīns:
-Zini, mums ir tradīcija kāzu naktī sievu zagt!
Čigāns:
- A mums zagt vispār ir tradīcija!



Ārsts pacientes vīram:
- Jūsu sievas neiroze nav bīstama. Viņa ar to nodzīvos vēl daudzus gadus.
Vīrs:
- Bet es?


Blondīne ar savu auto uztriecas virsū citam auto.
- Meitenīt, jūs vispār esat eksāmenu likusi?
- Jā, un atšķirībā no tevis, idiot, vairākas reizes!



Bildes.


 Mani patiesībā neuztrauc tas, ko par mani runā. Tie, kuriem tas interesē, nav man svarīgi. Tie, kuri man ir svarīgi, zina taisnību.


 Dzīve ir klusa, līdz tu kļūsti traks no mīlestības.


 Dīvaini... par stulbiem citus sauc tādi cilvēki, kas paši nav diezko gudri.


 Ir labi joki un meiteņu joki.


 Daži tik ļoti cenšas mani mainīt, kas gribas pateikt - Aizveries, man tāpat vienalga.


 Es nevaru neko mainīt šajā pasaulē, līdz neesmu mainījies pats.


 Daži cilvēki dzīvot tā, it kā viņiem kāds būtu aizliedzis smaidīt.


 Dzīvo šodienai. Rīt jau visiem būs vienalga.

Veiksmīgu nedēļas nobeigumu!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru