otrdiena, 2011. gada 3. maijs

Set fire to the rain.

Sveiki! Šodien laiks ir draņķīgs, taču mēs visi ceram, ka rīt būs silts un saulains. Vai ne? 4. maijs ir svētki, kuri jāatceras. Iesaku visiem nosvinēt, kaut vai pagatavot kārtīgas un gardas vakariņas vai pusdienas (vismaz es tā darīšu) un kārtīgi atpūsties.

Jau 3. maijs! Mazāk nekā mēnesis un... vasara ir klāt! Esat jau sagatavojuši vasaras plānu, svinēsiet 31.maiju vai 1.jūniju? ;)

Mūsu Eirovīzijas dalībnieki Musiqq šodien devušies uz Eirovīziju. Novēlu veiksmi, ceru, ka mājās viņi atgriezīsies ar kādu labu vietu!

Pasākumā Met Gala 2011 daudzas slavenības bija izvēlējušās interesantus tērpus. Mans favorīts (un viens no apspriestākajiem tērpiem) bija Rianas kleita - Alexander McQueen radīta.

Tikmēr Amerikā kāds 18 gadus vecs jaunietis apzadzis veikalu... govs kostīmā. Uzminiet, ko viņš nozaga? 98 litrus piena! Nevienam gan vēl nav skaidrs kādā veidā viņš spējis iznest no veikala šo piena daudzumu.

Hmm... ārā izskatās, ka laiciņš palicis labāks. Gaidu rītdienu...

Laiks bildītēm!

 Es tevi neienīstu... Bet, ja tu degtu un man būtu ūdens, es viņu izdzertu.


 Vienalga, ko saka apkārtējie. Nekad neatsakies no sava sapņa.


 Tev viņu tiešām vajag? Nē, tikai, kad es atrodos viņam blakus, es nevaru iedomāties citu vietu, kur vēlētos būt.


 Katru reizi, kad kāds tevi sāpina... Pasmaidi, lai aizrijas.


 Neliels mājiens - man vienalga.


 Tev ir bijis jautri, ja... prieks atcerēties, bet kauns citiem stāstīt.


 I am free like a bird.


 Ja tas tevi nenogalinās, tas padarīs tevi stiprāku.


 Tu esi savas dzīves vadītājs. Katrs mirklis ir sasodīti svarīgs.


 Piedod, bet tavi vārdi mani padarīja par cīnītāju.


Mēs esam jauni. Bet mums nav vienalga.

 Veiksmīgu brīvdienu, labi atpūsties un kārtīgi nosvinēt!
xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru